nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.641 beoordelingen in totaal

10 jun 2023
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde

2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

Er stond online op voorraad maar dat was niet het geval; dat was wel Jammer daardoor klus moeten uitstellen. Het kwam wel keurig verpakt thuis, heel netjes! En het behang is prachtig
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Er ging kennelijk iets mis. Onze excuses daarvoor. Veel plezier met je aankoop! Groet, Iris, webcare Nijhof
Makkelijk online bestellen,wel omslachtig ophalen .Eerst naar de informatie balie en dan de halve winkel door naar de afhaalbalie en dan weer een halve winkel door naar de uitgang .Kreeg er een beetje een ikea gevoel van .
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je review en opmerking over de routing. Over een paar weken is onze nieuwe uitgang gereed; dan ben je binnen de kortste keren weer uit onze winkel :-) Veel plezier met je aankoop! Groet, Hille, webcare Nijhof
Lampenkapjes besteld. Was op voorraad. Helaas niet 2 stuks dus lang wachten. Uiteindelijk gekregen wel erg mooie kapjes. Communicatie daarover goed. Dus geen tien maar wel tevreden.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je opmerking. Mooi dat het wachten uiteindelijk is beloond. Groet, Hille, webcare Nijhof
Dank voor je review. Veel plezier met je aankoop! Groet, Mischa, webcare Nijhof
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je beoordeling. En veel plezier met je aankoop. Groet, Pien, webcare Nijhof
Dank voor je mooie beoordeling. Groet, Hille, webcare Nijhof
Dank voor je review. Groet, Mischa, webcare Nijhof

Cadeaubon

Heel fijn dat cadeaubonnen thuisbezorgd kunnen worden aangezien ik niet in de buurt woon. Jammer ik de bezorger misliep, mi past een cadeaubon makkelijk in een brievenbusdoosje.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je reactie en je opmerking. We gaan aan de slag met je opmerking over het brievenbusdoosje. Groet, Hille, webcare Nijhof
De snelle levering en het anticiperen van de medewerker
Mooi dat je tevreden bent! Groet, Pien, webcare Nijhof
26 dec 2023
Dank voor je review. Groet, Hille, webcare Nijhof
15 aug 2023

Fout in huisnummer

Snelle levering, product is naar verwachting. Minpunt: het huisnummer op het pakket klopte niet, waardoor het pakket op het verkeerde adres is afgeleverd. Gelukkig zag ik in de melding van de app van PostNl naar welk adres het pakketje gegaan is en had ik het pakket toch snel in huis.
21 aug 2023
Dank voor de fraaie beoordeling. Fijn dat het nog goed gekomen is met de aflevering. Groeten, Akif, webcare Nijhof
11 sep 2023
Artikel stond op de website maar was helaas niet leverbaar. Stond er erg lang op werd niet verwijderd. Hebben er erg lang op moeten wachten. Het product zelf is erg mooi!
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je geduld en review. Heel veel plezier gewenst met je aankoop. Groet, Mischa, webcare Nijhof
20 jun 2023
Prima product en een mooi design. Alleen jammer dat men het bezorgen door Post.nl laat doen. Zeer slechte track and trace bij Post.nl.
21 jun 2023
Beste Watze, dank voor je mooie review en opmerking over Post.nl. We zullen het melden bij deze pakketdienst. Groeten, Hille van Nijhof.
Snelle en goede informatie. Bij onvoldoende voorraad van een artikel overleggen over wat te doen (verbeterpunt)
20 jul 2023
Dank voor je beoordeling (en het verbeterpunt). Groet, Hille, webcare Nijhof
8 nov 2023
Afbeelding klopt goed met hoe het is. Heel snelle behandeling. Geen verbeteringen te adviseren.
17 nov 2023
Dat is mooi om te horen! Veel plezier met je aankoop. Groet, Pien, webcare Nijhof
16 aug 2023
Helder en duidelijk. Goede vlotte hulp en service
21 aug 2023
Dank voor je mooie review. Daar doen we het voor! Groeten, Akif, webcare Nijhof
31 mei 2023
Snel geleverd en werkte zoals het hoort
1 jun 2023
Top, fijn om te lezen! Dank voor je review! Groetjes, Iris van Nijhof.