Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
10 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde
2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak
Beter doen?! Waren in de winkel en daar waren de lampen niet voorradig.
Via internet wel, dus besteld. Krijg een koffie bon bij de levering. Maar als ik iets in de winkel koop niet. Beetje vreemd
2e had nog een paar deurknoppen nodig, had in de winkel te weinig gekocht. Waren op internet niet te vinden. Dus weer naar de winkel. Gelukkig waren ze er nog
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 apr 2024
Dank voor de feedback. Hopelijk heeft u veel plezier van de aankoop!
Groet, Iris, webcare Nijhof
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Geweldige service
In mijn pakket zat een kapot glas. Dit werd netjes opgepakt en kreeg ik snel een nieuw glas opgestuurd. Alles netjes geregeld via de telefoon, omdat het mij niet online lukte. Werd erg vriendelijk geholpen.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
4 dagen geleden
Er ging kennelijk iets mis. Fijn dat het daarna snel naar tevredenheid is opgelost.
Veel plezier met je aankoop!
Groet, Iris, webcare Nijhof
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ook telefonisch goed te bereiken bij bestelling online. Keurig afgeleverd!
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
9 dagen geleden
Dank voor je mooie review en veel plezier gewenst met je aankoop.
Groet, Iris, webcare Nijhof
Dank voor de vijf sterren.
Groet, Hille, webcare Nijhof
23 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 apr 2024
Vijf sterren! Dank.
Groet, Iris, webcare Nijhof
7 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Geweldig! Op zondag een tafellamp besteld die niet voorradig was. Levering zou 2-3 weken duren. De lamp werd echter 5 dagen later al bezorgd. Dus veel sneller dan verwacht. Leuk dat er nog een bon voor een kop koffie bij zat.
Bestelproces makkelijk en voldoende betalingsmogelijkheden.
Prima communicatie via mail en met track&trace verzonden.
Een winkel waar ik zeker vaker zou bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
15 mrt 2024
Wat een mooie review en beoordeling, dank!
Groet, Hille, webcare Nijhof
4 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling snel bezorgd, goed verpakt. Sage grill is degelijk en mooi en heeft keramische platen, heeft dus geen schadelijke stoffen. Nog geen minpunten gezien 👌
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Dank voor je fraaie en nuttige review. Veel smakelijke momenten gewenst met je grill!
Groet, Hille, webcare Nijhof
10 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede ervaring met webshop. De breekbare artikelen waren met zorg verpakt en werden snel verstuurd. Informatie over de bezorging was uitstekend.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
15 mrt 2024
Dank voor de 5 sterren en de fraaie review.
Vee plezier met je aankoop.
Groet, Lucas, webcare Nijhof
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.