nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.623 beoordelingen in totaal

10 jun 2023
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde

2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

Geweldig! Op zondag een tafellamp besteld die niet voorradig was. Levering zou 2-3 weken duren. De lamp werd echter 5 dagen later al bezorgd. Dus veel sneller dan verwacht. Leuk dat er nog een bon voor een kop koffie bij zat. Bestelproces makkelijk en voldoende betalingsmogelijkheden. Prima communicatie via mail en met track&trace verzonden. Een winkel waar ik zeker vaker zou bestellen.
Wat een mooie review en beoordeling, dank! Groet, Hille, webcare Nijhof
Makkelijk online bestellen,wel omslachtig ophalen .Eerst naar de informatie balie en dan de halve winkel door naar de afhaalbalie en dan weer een halve winkel door naar de uitgang .Kreeg er een beetje een ikea gevoel van .
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je review en opmerking over de routing. Over een paar weken is onze nieuwe uitgang gereed; dan ben je binnen de kortste keren weer uit onze winkel :-) Veel plezier met je aankoop! Groet, Hille, webcare Nijhof
Lampenkapjes besteld. Was op voorraad. Helaas niet 2 stuks dus lang wachten. Uiteindelijk gekregen wel erg mooie kapjes. Communicatie daarover goed. Dus geen tien maar wel tevreden.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je opmerking. Mooi dat het wachten uiteindelijk is beloond. Groet, Hille, webcare Nijhof
Bestelling snel bezorgd, goed verpakt. Sage grill is degelijk en mooi en heeft keramische platen, heeft dus geen schadelijke stoffen. Nog geen minpunten gezien 👌
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je fraaie en nuttige review. Veel smakelijke momenten gewenst met je grill! Groet, Hille, webcare Nijhof
Goede ervaring met webshop. De breekbare artikelen waren met zorg verpakt en werden snel verstuurd. Informatie over de bezorging was uitstekend.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor de 5 sterren en de fraaie review. Vee plezier met je aankoop. Groet, Lucas, webcare Nijhof
KV
Kim V.
Noordwijk
Snel geleverd, ene dag besteld, de volgende dag geleverd. Goed verpakt en goed op de hoogte gehouden van de levering.
Graag gedaan! Groet, Hille, webcae Nijhof
Er werd nog contact opgenomen omdat mijn bestelling niet volledig was. Fijn!
Dank voor je fraaie beoordeling. Groet, Lucas, webcare Nijhof

duidelijke website

duidelijke website, info over de bestelling de levering ervan. Gewoon goed
Dank voor de fraaie review en beoordeling. Groet, Hille, webcare Nijhof
Ik werd op de hoogte gehouden over de levertijd dus dat vond ik positief
Super snelle service, (fragiel) product zeer goed verpakt
Dank voor de mooie review. Daar doen we het voor! Groet, Lucas, webcare Nijhof

Uitstekend!

Niets. Ik ben altijd zeer tevreden over deze winkel.
Graag gedaan! Groet, Mischa, webcare Nijhof
Mooie prijs, snelle levering en goede communicatie.
Graag gedaan! Groet, Pien, webcare Nijhof
Snelle levering. Korting op het goede moment.
It's all about timing :-) Dank voor je review! Groet, Hille, webcare Nijhof
Geweldige service, vriendelijke mensen
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Graag gedaan! Dank voor de mooie review, veel plezier met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
MD
Monique D.
IJsselstein
De sfeer en de klantvriendelijkheid
Snelle verzending en goede prijs.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je mooie review en veel plezier gewenst met je aankoop. Groet, Lucas, webcare Nijhof
Goed contact, vlotte levering
Daar doen we het voor: 5 sterren. Dank! Groet, Hille, webcare Nijhof
Helemaal niks is gewoon goed
Graag gedaan! Groet, Lucas, webcare Nijhof
Niks mis mee ouwe reus.
Aan zo'n review hebben wij niets toe te voegen :-) Groet, Hille, webcare Nijhof
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dank voor je fraaie review. Veel plezier met je aankoop! Groet, Pien, webcare Nijhof