nijhofbaarn.nlBeoordelingen

: 872Goed

nijhofbaarn.nl - Een woonwarenhuis met ruim 20.000m² wooninspiratie

Nijhof in Baarn is een winkel die de bezoeker inspireert om, zoals Nijhof het zelf graag omschrijft, ’van je huis je thuis te maken’. Op ruim 20.000 m2 vloeien de verschillende afdelingen moeiteloos in elkaar over, versterken elkaar zelfs. De assortimenten en presentaties zijn zo ingericht dat het oriëntatieproces op een ontspannen en recreatieve manier verloopt. Meer dan 80.000 kwalitatieve artikelen van veelal bekende merken. Maar toch vriendelijk geprijsd. Aangevuld met kundig en op maat gesneden advies. Niet voor niets werd Nijhof in 2010 gekozen tot Beste Woonwinkel van Nederland. Alle randvoorwaarden voor een dagje heerlijk woonshoppen zijn aanwezig; direct gelegen aan de snelweg A1 met gratis parkeren op één van de 500 parkeerplaatsen. Bovendien is er een kinderspeelplaats en een La Place restaurant. De ideale woonwereld bestaat.
Nijhof Zelfbouw Baarn B.V.
Minervaweg 3
3741GR Baarn
Michael Pinchetti

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

4.25/5.00

375 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over nijhofbaarn.nl

Service zoals het hoort.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dat horen we graag, veel plezier met je aankoop! Groet, Mischa (webcare)
Snelle levering.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Top! Veel plezier en bedankt voor je beoordeling, Groet, Mischa (webcare)
Snel en mooi product.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groet, Mischa (webcare)
Gewoon een fijne winkel/webshop
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Goed om te horen, bedankt voor je beoordeling! Groet, Mischa (webcare)
Fijne winkel met een breed aanbod aan trendy producten van déze tijd en genoeg mogelijkheid om je te oriënteren. Vriendelijk personeel, goede service.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
We hadden het zelf niet beter kunnen zeggen, bedankt! Groet, Mischa (webcare)
Na 3 weken wachten (in coronatijd, dus ik was al coulant) heb ik een mail gestuurd omdat mijn bestelling nog altijd niet binnen was. Ik kreeg te horen dat 1 product (van de 2) besteld moest worden dus dat het wat langer duurde. Prima. Maar na nóg 3 weken moest ik er weer zelf achteraan, en pas weer 2 weken daarna kreeg ik een mail dat het product helemaal niet leverbaar was. Slechte communicatie..
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Mijn excuses hiervoor, dit is niet de ervaring die wij willen leveren. Desondanks wens ik je veel plezier met je aankoop. Groet, Mischa (webcare)
Order teruggestuurd en gevraagd voor een ruil. Nu al een maand niets gehoord en al meerdere keren gemaild. Zelfs Klarna komt bij me vragen of ik meer weet..
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dit is natuurlijk zeker niet de bedoeling. Ik heb jou beoordeling direct doorgestuurd naar de juiste afdeling! Groet, Mischa (webcare)
Super service was iets fout gegaan met mijn betaling keurig snel opgelost door Erg aardige dame die mij te woord stond!
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dat horen we graag. Veel plezier met je aankoop, Marieke! Groet, Mischa (webcare)
De levering duurde langer als belooft
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Alsnog wens ik je veel plezier met je bestelling! Groet, Mischa (webcare)
Het was een kleine bestelling van een onderdeel maar de levering was snel en goed. Van de service hebben wij geen gebruik hoeven maken.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling, Carla. Groet, Mischa (webcare)
Degelijk artikel, keurig geleverd doch prijs wat aan de hoge kant.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Fijn! Veel plezier met je aankoop, Gerard. Groet, Mischa (webcare)
Bestelling 9722 nog niet ontvangen. 17-06-2020 besteld en betaald.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dat is heel gek! Ik ga het meteen even navragen bij mijn collega. Groet, Mischa (webcare)
alles ok!
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Mooi! Groet, Mischa (webcare)
Product lag netjes klaar. Kreeg ook direct een melding dat er nog slechts één van de gewenste artikelen aanwezig was en niet meer bij besteld kon worden.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Veel plezier met je aankoop, Paulien! Groet, Mischa (webcare)
De eerste keer besteld bij deze firma; ik ben super tevreden. Een van de producten was niet meer leverbaar , het geld was binnen 3 dagen weer retour gestort. Een 10 voor communicatie en levering!
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Zo horen we het graag. Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer! Groet, Mischa (webcare)
Leveringstijd, zoals verwacht. Goed verpakt. 1 product had lichte schade, maar netjes vervangen. Product was erg afgeprijsd tov andere aanbieders.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je aankopen, Sandra! Groet, Mischa (webcare)
Fantastische klantenservice! Bedankt Thomas! Enige tijd geleden een Gardena slang spiraal set besteld met pistoolbroes. Na slechts een mailtje kreeg ik, zonder gezeur en met excuses, een na-zending zonder meerkosten! Dat heb ik bij een webwinkel nog nooit meegemaakt, en bestel best veel online. Ga hier zeker vaker iets aanschaffen!
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Wat een warme woorden. Graag tot snel dan Joke! En ik zal je beoordeling ook communiceren richting Thomas. Groet, Mischa (webcare)
Mooie website, gemakkelijke bestelprocedure en mooie aanbieding voor het gewenste artikel. Artikel voldoet prima, dus ik ben heel tevreden.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dat horen we heel graag! Geniet ervan. Groet, Mischa (webcare)
niet duidelijk dat het niet geheel op voorraad was. niet teruggebeld over bestelstatus.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Onze excuses dat is niet de ervaring die wij willen overbrengen. Het is erg druk in onze webwinkel en het is niet de bedoeling geweest dat jij daar de dupe van bent geworden. Groet, Mischa (webcare)
Tijdens het bestellen was het op voorraad. Direct na bevestiging kreeg ik een melding dat het niet voorradig is. Ongeveer 3 weken later pas ontvangen.
 Antwoord van nijhofbaarn.nl
Onze excuses. Het komt af en toe helaas voor de er iets niet goed gaat bij het invoeren van de voorraad waardoor er kleine verschillen kunnen ontstaan. Desondanks wens ik je veel plezier met je bestelling. Groet, Mischa (webcare)