nijhofbaarn.nlBeoordelingen

nijhofbaarn.nl - Een woonwarenhuis met ruim 20.000m² wooninspiratie

Nijhof in Baarn is een winkel die de bezoeker inspireert om, zoals Nijhof het zelf graag omschrijft, ’van je huis je thuis te maken’. Op ruim 20.000 m2 vloeien de verschillende afdelingen moeiteloos in elkaar over, versterken elkaar zelfs. De assortimenten en presentaties zijn zo ingericht dat het oriëntatieproces op een ontspannen en recreatieve manier verloopt. Meer dan 80.000 kwalitatieve artikelen van veelal bekende merken. Maar toch vriendelijk geprijsd. Aangevuld met kundig en op maat gesneden advies. Niet voor niets werd Nijhof in 2010 gekozen tot Beste Woonwinkel van Nederland. Alle randvoorwaarden voor een dagje heerlijk woonshoppen zijn aanwezig; direct gelegen aan de snelweg A1 met gratis parkeren op één van de 500 parkeerplaatsen. Bovendien is er een kinderspeelplaats en een La Place restaurant. De ideale woonwereld bestaat.
Nijhof Zelfbouw Baarn B.V.
Minervaweg 3
3741GR Baarn
Michael Pinchetti

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

4.36/5.00

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over nijhofbaarn.nl

Top service!! Mooi product en netjes afgeleverd!
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dat horen we graag. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je aankoop! Groetjes, Mischa van Nijhof
Wij zijn thuis geweest maar de levering is in een centrale leverplaats. Wij hebben ook geen briefje in de bus gekregen dit gebeurt vaak.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas kunnen we de levering ook niet tot zo ver beïnvloeden. Wel houden we het in de gaten en gaan we het aangeven bij de bezorgdienst als dit vaker voorkomt. Groet, Mischa van Nijhof
Ik heb nu 2x een bestelling gedaan. Je krijgt netjes een bevestigingsmail, een mail wanneer de bestelling is verzonden. Top!
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je vervolgbestelling. Veel plezier ermee! Groetjes, Mischa van Nijhof
1 kerstballetje was stuk gegaan tijdens de levering. Zeer vriendelijk en snel geholpen en een nieuwe mogen ontvangen. Zeer goede service!
Goed opgelost. Fijne Kerst alvast! Groetjes, Mischa van Nijhof
Netjes en keurig levering
Goed om te horen! Veel plezier met je bestelling. Groetjes, Mischa van Nijhof
Mooi! Groetjes, Mischa van Nijhof
Snelle levering product voldoet 100%
Dat horen we graag! Veel plezier ermee. Groetjes, Mischa van Nijhof
Vanaf moment van aankoop tot de aflevering een en al service en kwaliteit, ik ben al jarenlang een zeer tevreden klant.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling en bedankt voor je loyaliteit! Veel plezier met je bestelling. Groetjes, Mischa van Nijhof
alle artikelen netjes ontvangen, snelle levering, top zaak om online aankopen te doen.
Goed om te horen! Veel plezier ermee. Groetjes, Mischa van Nijhof
Geweldige service ,goede meedenk medewerker Youri!!!!!
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling. Ik geef het aan hem door! Groetjes, Mischa van Nijhof
Mooi product. Helaas geen milieu vriendelijke verpakking en verzending. Had gemakkelijk door de brievenbus per post gekund!
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling. Ik geef het door aan de afdeling! Groetjes, Mischa van Nijhof
Als je een bestelling afhaald bij een bouwmarkt verwacht je dit de volgende dag te kunnen doen. Helaas kon dat pas 3 dagen later. Dit staat ook nergens vermeld.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Onze excuses dat de communicatie in dit geval niet volledig is geweest. Alsnog veel plezier met je aankoop! Groetjes, Mischa van Nijhof
Fijne winkel. Goede spullen en top service!
Dat horen we graag, bedankt! Groetjes, Mischa van Nijhof
Mooie site , snelle correcte levering
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling, Annelies. Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Mischa van Nijhof
Hoe kan ik iets beoordelen wat ik niet ontvangen heb? Vorige week vrijdag gekocht. Zaterdag zou het bezorgd worden. Al verschillende keren gemaild met Nijhof Baarn. Ze zouden een onderzoek laten starten bij de transporteur. Mails zijn vriendelijk en netjes, van Nijhof. Maar ik wil gewoon ontvangen waar ik voor betaald heb.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het allemaal niet naar wens verloopt. Ik begrijp dat er inmiddels contact is met mijn collega. Groet, Mischa van Nijhof
Mooi! Groetjes, Mischa van Nijhof
Goeie prijs en snelle levering.
Mooi! Veel plezier met je aankoop. Groetjes, Mischa van Nijhof
Goede deal, na telefonisch contact geen verzendkosten berekend. Zeer netjes! Snel geleverd!
Dát is service. Veel plezier ermee! Groetjes, Mischa van Nijhof
Snelle levering en goed product
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Goed om te horen! Veel plezier met je bestelling en bedankt voor je beoordeling. Groetjes, Mischa van Nijhof
Wanneer ik twee dure reserve wc rol houders koop, verwacht ik niet dat deze schots en scheef binnen komen! Het is dat ik de bouten (of moeren?) zelf met een tang kon aandraaien zodat het product gebruikt kon worden waar hij voor diende, anders waren ze retour gegaan. Ik vond het niet klantvriendelijk dat ik dit zelf moest doen.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Wat jammer dat je niet tevreden was met de bestelling. Wel fijn dat je het zelf op hebt kunnen lossen. Onze excuses dat je dit zelf moest doen. Groet, Mischa van Nijhof