www.nijhofbaarn.nl

Een woonwarenhuis met ruim 20.000m² wooninspiratie

Beschrijving
Nijhof in Baarn is een winkel die de bezoeker inspireert om, zoals Nijhof het zelf graag omschrijft, ’van je huis je thuis te maken’. Op ruim 20.000 m2 vloeien de verschillende afdelingen moeiteloos in elkaar over, versterken elkaar zelfs. De assortimenten en presentaties zijn zo ingericht dat het oriëntatieproces op een ontspannen en recreatieve manier verloopt. Meer dan 80.000 kwalitatieve artikelen van veelal bekende merken. Maar toch vriendelijk geprijsd. Aangevuld met kundig en op maat gesneden advies. Niet voor niets werd Nijhof in 2010 gekozen tot Beste Woonwinkel van Nederland. Alle randvoorwaarden voor een dagje heerlijk woonshoppen zijn aanwezig; direct gelegen aan de snelweg A1 met gratis parkeren op één van de 500 parkeerplaatsen. Bovendien is er een kinderspeelplaats en een La Place restaurant. De ideale woonwereld bestaat.
Nijhof Zelfbouw Baarn B.V.
Minervaweg 3
3741GR  Baarn

Michael Pinchetti

Beoordelingen voor www.nijhofbaarn.nl

4.52 / 5.00

293 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over www.nijhofbaarn.nl

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Goed om te horen, Anja! Bedankt voor je beoordeling. Groet, Mischa (webcare)
Super mooie producten, aardig personeel. Maar hele slechte communicatie onderling.

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling, we gaan naar je reactie kijken om dit proces te verbeteren. Groet, Mischa (webcare)
Artikel bleek na de bestelling niet beschikbaar toch nog met behulp van Nijhof weten te krijgen :-). Echter na de bestelling niks meer gehoord totdat ik zelf twee keer gebeld had en gemaild had. Uiteindelijk na bijna drie weken bestelling ontvangen.

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Fijn dat de levering uiteindelijk goed is gekomen en dat wij hebben kunnen helpen. Ik zal je beoordeling ook meenemen in de evaluatie van het proces, bedankt daarvoor. Groet, Mischa (webcare)
Dit is eerste keer dat ik een bestelling hebt geplaats en zal ook het laatste zijn

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Beste Aniel, zou je mij willen vertellen waarom je tot deze conclusie bent gekomen? Wellicht kunnen we samen een oplossing vinden. Je kunt ons bereiken via marketing@nijhofbaarn.nl. Groet, Mischa (webcare Nijhof)
alles verliep perfect

1 week geleden
Goed om te horen, bedankt voor je beoordeling, Sytse! Groet, Mischa (webcare)
1 week geleden
Nijhoff maakt gebruik van dpd als postleverancier. Mijn pakket is volgens dpd op mijn adres afgeleverd en er is ook voor getekend...Echter deze nooit ontvangen. Ook geen briefje van dpd in de bus aangetroffen. De buurman kwam latersss het pakketje voor mij brengen met de mededeling dat de postbode van dpd te beroerd is om goed uit hun doppen te kijken.

1 week geleden
Dat is een slechte zaak, bedankt voor het doorgeven. We gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Bedankt voor je beoordeling. Groet, Mischa (webcare)
2 weken geleden
Prima bedrijf en uitstekend personeel. Want informatief, klantgericht en ze houden zich aan hun afspraken. Ik vond het ook fijn dat het personeel van Nijhof met mij meedacht en goede ideeën aandroeg. Kortom: KLASSE

2 weken geleden
Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jeannette! Groet, Mischa (webcare)
2 weken geleden
Ik geopteerd voor de optie ophalen in de winkel. Bij de balie kon men geen betalingsgegevens ophalen. Ik werd naar huis gestuurd met de opdracht een bankafschrift op te halen. Ik was erg boos. Nijhof heeft mij een cadeaubon gegeven naderhand.

2 weken geleden
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, fijn dat het uiteindelijk is opgelost. Groet, Mischa (webcare)
3 weken geleden
Snelle levering, goed ingepakt kan onmogelijk beschadigen en service uitstekend, ben zelfs gebeld omdat er iets verkeerd op de site stond vermeld 1 klein minpuntje was dat ik het had laten inpakken als cadeau en bij het even kijken naar 1 pakje zag ik dat de prijzen nog er op zaten... Dus misschien volgende x de prijzen even doorstrepen met stift ofzo :-)

3 weken geleden
Hi Marielle, bedankt voor de warme woorden! Ik ga je opmerking doorgeven aan de inpakker. Groet, Mischa (webcare)
3 weken geleden
Na de bestelling bleek een artikel niet op voorraad. Geen informatie over gehad maar het artikel was besteld bij de leverancier en daar mocht ik nog even op wachten. Dit alles zonder mij te informeren, als ik geen korting had gehad had ik direct op een andere site besteld Klantenservice was ook traag met een reactie hierover. Teleurstellend Dit kan beter.

3 weken geleden
Beste, bedankt voor uw beoordeling. Er is sprake geweest van miscommunicatie. En u heeft daarvan de nadelige gevolgen ondervonden. Mijn excuses hiervoor. We zullen onze procedures tegen het licht houden en waar mogelijk aanpassen om ervoor te zorgen dat dit niet meer zal gebeuren. Tenslotte hoop ik dat u ons de kans geeft om ons te revancheren. Groet, Mischa (webcare)
4 weken geleden
Alles was prima in orde. Snelle en correcte service.

4 weken geleden
Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling, Lesley. Groet, Mischa (webcare)
prima geregeld

4 weken geleden
Bedankt voor je beoordeling, Gerdi. Groet, Mischa (webcare)
prima service

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling, Gerdi. Groet, Mischa (webcare)
Goede service

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
We doen ons best! Bedankt voor je beoordeling. Groet, Mischa (webcare)
bestelling van 14/10 nog niet ontvangen. Ook geen bericht ontvangen wanneer de bestelling waarschijnlijk opgehaald kan worden.

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Beste Frits, wij hebben op 17 oktober per mail aan jou laten weten dat de bestelling klaarligt. Wellicht is deze in je spam-box terecht gekomen? We sturen je de bevestiging in ieder geval nog eens toe. Mocht je niets ontvangen, zou je dan contact met ons op willen nemen? Daarnaast wil ik je ook vragen of je met deze kennis opnieuw over deze beoordeling wil nadenken. Groet, Mischa (webcare)
Slechte service niet luisteren naar de klant

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling, Georg. Wil je aangeven waar deze beoordeling op gebaseerd is? Dan biedt ons de mogelijkheid om dit verder te verbeteren. We hopen dat je ons de kans geeft om ons te revancheren. Groet, Mischa (webcare)
Niks om op aan te merken

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Goed om te horen. Bedankt voor je beoordeling, Esther! Groet, Mischa (webcare)
geen opmerkingen

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling. Groet, Mischa (webcare)
Jammer dat er bij de bestelling op de site vermeld wordt dat het product op voorraad is, maar in bestelling blijkt te zijn.

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Jammer dat het zo is gelopen, ik ben blij dat je desondanks toch tevreden bent. Groet, Mischa (webcare)
Snel geleverd, duidelijke factuur en keurig ingepakt.

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Dat horen we graag! Bedankt voor je beoordeling. Groet, Mischa (webcare)