www.nijhofbaarn.nl

Een woonwarenhuis met ruim 20.000m² wooninspiratie

Beschrijving
Nijhof in Baarn is een winkel die de bezoeker inspireert om, zoals Nijhof het zelf graag omschrijft, ’van je huis je thuis te maken’. Op ruim 20.000 m2 vloeien de verschillende afdelingen moeiteloos in elkaar over, versterken elkaar zelfs. De assortimenten en presentaties zijn zo ingericht dat het oriëntatieproces op een ontspannen en recreatieve manier verloopt. Meer dan 80.000 kwalitatieve artikelen van veelal bekende merken. Maar toch vriendelijk geprijsd. Aangevuld met kundig en op maat gesneden advies. Niet voor niets werd Nijhof in 2010 gekozen tot Beste Woonwinkel van Nederland. Alle randvoorwaarden voor een dagje heerlijk woonshoppen zijn aanwezig; direct gelegen aan de snelweg A1 met gratis parkeren op één van de 500 parkeerplaatsen. Bovendien is er een kinderspeelplaats en een La Place restaurant. De ideale woonwereld bestaat.
Nijhof Zelfbouw Baarn B.V.
Minervaweg 3
3741GRBaarn
Michael Pinchetti

Beoordelingen voor www.nijhofbaarn.nl

4.43 / 5.00

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over www.nijhofbaarn.nl

1 dag geleden
Gewoon goed. Netjes geleverd, goed verpakt.

n.v.t.

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling. Zou je deze nader willen toelichten? Groet, Mischa (webcare)
Snelle levering, goede informatie voorziening.

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Dat horen we graag! Bedankt voor je beoordeling. Groet, Mischa (webcare)
Makkelijk besteld en je wordt netjes op de hoogte gehouden. Alles top verpakt zonder beschadigen binnen. Ik ben er heel blij mee

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling. Groet, Mischa (webcare)
Prima site en service

Antwoord van www.nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je beoordeling! Groet, Mischa (webcare)
Top

1 week geleden
Goed om te horen! Groet, Mischa (webcare)
1 week geleden
€ 5,- leveringskosten is niet van deze tijd, evenals het loyaltyprogramma dat alleen maar van toepassing is op de fysieke winkel. Nog erger als een medewerker me al toegezegd heeft dat ik m’n punten mag omzetten naar de webwinkel en twee volgende medewerkers t weigeren Nijhof ga mee met je tijd en verkoop je klanten geen onzin, zeker niet als ze duizenden euro’s bij je hebben uitgegeven

1 week geleden
Jammer dat je zo reageert. In persoonlijk contact is ook jou gebleken dat een en ander wat genuanceerder ligt. Alsnog veel plezier met je aankopen. Groet, Mischa (webcare)
Goede communicatie, snel ontvangen

1 week geleden
Goed om te horen. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met je aankoop, Peter! Groet, Mischa (webcare)
Perfect in service

2 weken geleden
We doen ons best! Bedankt, Bert. Groet, Mischa (webcare)
Prima service

2 weken geleden
Dat horen we graag. Bedankt voor je beoordeling, Tobias. Groet, Mischa (webcare)
3 weken geleden
Online order naar tevredenheid uitgevoerd (op tijd, goede prijs). Bij inbrengen van de order was niet aangegeven dat het product niet op voorraad was. De levertijd was in lijn met hetgeen telefonisch was doorgegeven.

2 weken geleden
Fijn dat het allemaal goed is gekomen. Veel plezier met je aankoop. Groet, Mischa (webcare)
3 weken geleden
doen wat ze beloven, leveren van hoogwaardige producten en een zeer snelle levering en wat ik ook erg handig vind is achteraf kunnen betalen mocht er iets niet goed zijn zit je niet met gehannes van geld terug krijgen binnen zoveel weken al met al zeer tevreden en zou er zo weer bestellen

2 weken geleden
We zien je graag weer tegemoet, Lars! Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je beoordeling. Groet, Mischa (webcare)
3 weken geleden
Goede levering, goed verpakt en eerder dan verwacht.

2 weken geleden
Heel fijn! Bedankt voor je beoordeling, Moniek. Groet, Mischa (webcare)
3 weken geleden
nog niks ontvangen dus vraag nog maar niet naar mijn mening.

2 weken geleden
Hallo Anne, heb je de bestelling inmiddels ontvangen? De uitnodiging voor het geven van een beoordeling wordt overigens automatisch verstuurd na een vast aantal dagen. Groet, Mischa (webcare)
prima

2 weken geleden
Bedankt voor je beoordeling, Mariska! Groet, Mischa (webcare)
3 weken geleden
Zie bestel datum en leverdatum. Kan echt niet, nu tweede keer.

Bestelling zoals opgegeven. 8

2 weken geleden
Goed om te horen! Groet, Mischa (webcare)
prima

2 weken geleden
Bedankt voor je beoordeling! Groet, Mischa (webcare)
4 weken geleden
De kleur van de bestelde wandklok was op de website heel anders dan in werkelijkheid. Op de website een mooie lichte bronskleur, in werkelijkheid een donkerere rand en een zo donkere wijzerplaat dat bij somber weer de tijd nauwelijks af te lezen is.

2 weken geleden
Dat is vervelend. We gaan kijken of we nieuwe foto's kunnen toevoegen! Bedankt voor je beoordeling. Groet, Mischa (webcare)
4 weken geleden
Alles wat ze beloven is waar. Het bestelde product was goed verpakt en werd op tijd geleverd.

2 weken geleden
Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling, Kees. Groet, Mischa (webcare)