nijhofbaarn.nlBeoordelingen

nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen
nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl - Een woonwarenhuis met ruim 20.000m² wooninspiratie

Nijhof in Baarn is een winkel die de bezoeker inspireert om, zoals Nijhof het zelf graag omschrijft, ’van je huis je thuis te maken’. Op ruim 20.000 m2 vloeien de verschillende afdelingen moeiteloos in elkaar over, versterken elkaar zelfs. De assortimenten en presentaties zijn zo ingericht dat het oriëntatieproces op een ontspannen en recreatieve manier verloopt. Meer dan 80.000 kwalitatieve artikelen van veelal bekende merken. Maar toch vriendelijk geprijsd. Aangevuld met kundig en op maat gesneden advies. Niet voor niets werd Nijhof in 2010 gekozen tot Beste Woonwinkel van Nederland. Alle randvoorwaarden voor een dagje heerlijk woonshoppen zijn aanwezig; direct gelegen aan de snelweg A1 met gratis parkeren op één van de 500 parkeerplaatsen. Bovendien is er een kinderspeelplaats en een La Place restaurant. De ideale woonwereld bestaat.
Nijhof Zelfbouw Baarn B.V.
Minervaweg 3
3741GR Baarn
Michael Pinchetti

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

4.49/5.00

852 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over nijhofbaarn.nl

Mooi product en persoonlijk afgeleverd.
Fijne zaak met mooie artikelen. Je wordt netjes geholpen
Fantastische persoonlijke service
Netjes alles volgens afspraak
Snelle levering.
Zeer goede aanbieding en op tijd geleverd
Snelle levering en supergoed verpakt. Top! Een 10 is zeker meer dan waard!
In de eerste instantie was mijn bestelling niet geleverd Na telefonisch contact nog niet, maar toen ik ze daarna nog een mail gestuurd heb is het in orde gekomen. En ben ik superblij met de dekbedovertrekken.
het product dat ik had bestekd bleek op een andere site voor 18 euro te staan en ik had er bij Nijhof 34.95 voor betaald. Na contact met klantenservice kon er niets aan de prijs worden gedaan. Volgende keer toch ergens anders kijken en kopen, jammer!
Het product is erg snel kapot gegaan. Wellicht 'toevalstreffer', maar wel jammer... Het touwtje van de slee was ook al wat kapot bij leveren, dus misschien heeft het product wat lang in het magazijn gelegen? Vlak na de reactie heb ik idd een e-mailbericht ontvangen. Er werd gevraagd naar het defect. Zonder er naar gevraagd te hebben, is het aankoopbedrag teruggestort. Wat een service! Bedankt!
Prima levering!
Tevreden
Nijhof is een fantastische winkel!
Prima klantenkontakt, product prima en goede en tijdige levering.
Top
Gewoon goed
Schaatsen online besteld en betaald Waren niet leverbaar
goed .
Bestelling online prima verzorgd. Zelfde dag ophaalbericht.