nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nlReviews

nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

Details over nijhofbaarn.nl

nijhofbaarn.nl - Beschrijving

Nijhof in Baarn is een winkel die de bezoeker inspireert om, zoals Nijhof het zelf graag omschrijft, ’van je huis je thuis te maken’. Op ruim 20.000 m2 vloeien de verschillende afdelingen moeiteloos in elkaar over, versterken elkaar zelfs. De assortimenten en presentaties zijn zo ingericht dat het oriëntatieproces op een ontspannen en recreatieve manier verloopt. Meer dan 80.000 kwalitatieve artikelen van veelal bekende merken. Maar toch vriendelijk geprijsd. Aangevuld met kundig en op maat gesneden advies. Niet voor niets werd Nijhof in 2010 gekozen tot Beste Woonwinkel van Nederland. Alle randvoorwaarden voor een dagje heerlijk woonshoppen zijn aanwezig; direct gelegen aan de snelweg A1 met gratis parkeren op één van de 500 parkeerplaatsen. Bovendien is er een kinderspeelplaats en een La Place restaurant. De ideale woonwereld bestaat.
Nijhof Zelfbouw Baarn B.V.
Minervaweg 3
3741GR Baarn
Michael Pinchetti

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

484 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beste mensen, Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Even een korte reactie op deze bestelling, wat hebben jullie dat keurig verzorgd! We bestelden via de website een fraaie Philon tafellamp, práchtig ding. We hebben al enige tijd een vloerlamp uit dezelfde serie in ons bezit, naar meer dan alle tevredenheid. Ook deze zal goed gaan bevallen. Speciale dank voor de manier waarop jullie het pakket verzorgd hebben. Keurig en stevig verpakt met bijgevoegd een kortingsbon van 10% op een voorraadartikel in jullie winkel en op de koop toe twee koffiebonnen, heel attent! We komen zodra het corona-technisch weer mag, snel een bakkie doen en ff shoppen! Heel hartelijk dank en ga zo door! Toppertjes!

Nijhof verkoopt artikelen onder een merknaam, vervolgens wordt niet dat merk geleverd maar een goedkoop alternatief. Ik kocht een Altrex-trap, zo wordt deze in ieder geval verkocht op de website. Vervolgens krijg ik een B-merk opgestuurd. Contact opgenomen met de klantenservice, maar die blijft volhouden dat ze het goede artikel hebben opgestuurd, en dat het echt een Altrex-trap is. Op de website stelt Nijhof gratis retourverzending, maar dit pakket blijkt daarvoor te groot. Nijhof wil niet meedenken over het gratis terugnemen van het product, ik zou dan een rekening moeten betalen voor het terugsturen van 40 euro. Dat is geen gratis retourneren. Contact met de klantenservice mag niet baten, ze hebben hun product verkocht en verder willen ze er niks meer mee te maken hebben. Al met al: mij zijn ze kwijt als klant. Zie deze review als een waarschuwing niet met dit bedrijf in zee te gaan!

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

fijne webshop, snelle en accurate afhandeling en leuke manier van klantenbinding door koffiecoupons en kortingsbon in de doos
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Goed om te horen dat je tevreden bent. Ik wens je veel plezier met je aankoop. Groet, Mark (webcare Nijhof)
Snel en nette service 1 tip verpak de kussen eerst in plastic Dat is beter als het regent 😉 Dan in de doos
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je 5 sterren. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. En bedankt voor de tip! Groet, Mark (webcare)
De verzendkosten .Als er bij sale gratis bezorgen staat. Het is mij nu 2x overkomen , jammer
Snelheid van levering, product beantwoord geheel aan de verwachtingen
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Snel in huis ( bijna) netjes afgeleverd Meteen reactie op de mail
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Fijn dat je tevreden bent. Groet, Mark (webcare)
Artikel perfect verpakt. Mooie kwaliteit en snel geleverd.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Correcte levering. Helemaal tevreden.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Bedankt voor je 5 sterren. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Groet, Mark (webcare)
Snelle verzending en netjes verpakt
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Fijn om te horen. Veel plezier met je aankoop. Groet, Mark (Nijhof webcare)
Goede service!
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Goed om te horen. Bedankt voor je beoordeling. Groet, Mark (webcare)