kantenklaarhagen.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

4.69/5.00

302 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over kantenklaarhagen.nl

Super kwaliteit en op verzoek megasnel geleverd
Alles was duidelijk, correct en zoals afgesproken. (Zoals het hoort!)
uitstekende service, misten 2 muurbeugels maar deze werden zelfde dag nog nagestuurd. Helaas was post nl niet zo snel met bezorgen zodat ze niet de volgende dag in huis waren.
Snelle levering. Chauffeur belde om te overleggen waar hij de pallet zou neer zetten. Mooie plantjes, ze worden al goed bezocht. Zeer blij mee!
Mooie hagen en alles prima geregeld!
Mijn persoonlijk cijfer is zeker een 10 De dames aan de telefoon waren heel vriendelijk en de kantenklaarhagen zagen er perfect uit. De chauffeur die ze bracht was heel vriendelijk We zijn erg tevreden met de kantenklaarhagen.Ik zou ook iederéén dit aanbevelen
2 meter hagen maar boven in redelijk kaal net de sliertjes naar boven getrokken . had ze wat voller verwacht
Toppie!
Bestellen ging wat moeizaam, omdat afterpay niet wilde. Maar daarna met hulp van jullie helpdesk ging het prima. Keurig geleverd op de afgesproken dag!
Top, snelle levering, goede kwaliteit
kost wat maar wel goed
Communicatie kan beter Transport kon iets beter ( enkele buizen lichte beschadigingen) Hagen prima in orde
Top geleverde hagen
na dat de bestelling was geplaatst moesten wij een maand wachten op de levering. na telefonisch overleg zijn wij daar mee akkoord gegaan
top
Ik ben zeer tevreden over de snelle levering (al om kwart voor 10 in de ochtend). Ik had het de donderdag daarvoor bestelt, supersnel!! De vuurdoornhagen zijn erg mooi en helemaal in knop en mooi groen. Kortom: met alles erg tevreden!!
Wij wilden de hagen in onze achtertuin geleverd hebben. Dit werd keurig gedaan. De hagen werden binnen drie dagen geleverd. Helemaal top. Verder zat er een duidelijke handleiding bij hoe alles geplaatst diende te worden. 4 sterren voor de producten, tot nu toe. De haag ziet er mooi en vol uit. Als dat over een tijdje nog zo is, dan worden het 5 sterren:)
Eerder al recensie geschreven. Kan hier maar weinig tekst kwijt. Helaas kom ik door maatvoering (geen veelvoud van 45cm of 50cm, maar combinatie van beiden) aantal cassettes te kort. Helaas is het aanbod voor de bijbestelling (kleine order) niet gunstig; dat valt helaas tegen. Product, levering verder keurig in orde. Een prachtig, duurzaam en groen dak!
Perfecte aflevering van het materiaal op de afgesproken dag. Geen beschadiging van de planten. Perfect!
De levering is prima gegaan op de dag die wij hadden gevraagd.