kantenklaarhagen.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
 Bij kantenklaarhagen.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

87 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 aug. 2022
Mooie hagen in hardhoutenbak. Geen spijt van onze aankoop. De bakken staan mooi op ons terras. Er zijn wel een aantal zaken goed om te vermelden. De hardhoutenbak en haagelementen worden los van elkaar geleverd. Hierdoor moesten wij door vertraging van de bezorgdienst dagen wachten op onze hardhoutenbak, terwijl wij er haagelementen al ontvangen hadden. Indien je een (dak)terras hebt die niet op de begane grond is, houdt er dan rekening mee dat je alles zelf naar boven moet tillen. Op de site staat dat een telekraan een optie is, maar dit bleek toch geen mogelijkheid te zijn. Daarbij is aan te merken dat de bakken en de palen los van elkaar worden bezorgd en je deze nog aan elkaar moet bevestigen. In principe is dit heel gemakkelijk, maar er wordt geen rekening gehouden met het feit dat er ook nog een worteldoek in de bak zelf zit. Deze worteldoek moet je zelf aan weerszijden losmaken (zit vastgeniet) om de paal te bevestigen. Dit was nergens aangegeven en wij hebben moeten bellen om dit na te vragen. De hardhoutenbakken zijn ongeveer 2,20 hoog als ze gemonteerd zijn. De haagelementen met bak worden zonder potgrond geleverd. Houdt er rekening mee dat er zeker 6 zakken potgrond a 40 liter per bak (1,44m breed) in moet om de zaak af te toppen. Wat ik mooi zou vinden was dat het gewicht wordt vermeld. Vaak hebben (dak)terrassen een maximum gewicht. Kleine opmerking: een van de hardhouten palen was gespleten. Wij hebben het voor nu gelaten voor wat het is, maar een goede controle kan bij een andere koper nooit kwaad.

2 apr. 2022
We vonden de variëteit van sedumsoorten erg tegenvallen. We zagen maar 5 soorten. Tip; het voorjaar is geen goede tijd om te leggen, de vogels zien de matten als nestmateriaal. We hebben nu netten gespannen. Levering: snel. Helaas was de drainage mat geleverd, naast een groter stuk, in 3 kleine stukjes van 1 m2 ipv een stuk.

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

23 sep. 2022
Netjes volgens afspraak geleverd. Makkelijk zelf te leggen. Erg blij met het resultaat.
23 sep. 2022
Duidelijke website, bestellen gaat gemakkelijk. Prima levering. De hederahagen waren goed beschermd tijdens vervoer.
23 sep. 2022
KK-hagen levert wat zij aangeven. Alles klopt exact. Maten en begroeiing zijn conform website. Het enige wat ik miste was een eerdere/exactere aankondiging van het moment van levering. Die kwam nu ‘s ochtends op de dag van levering. Maar de vervoerder kwam gelukkig binnen het aangegeven tijdslot.
19 sep. 2022
Snelle levering van mooie, volle, groene hagen!
16 sep. 2022
van Jan V.
Overzichtelijke site en zeer eenvoudig om te bestellen. Keurig een mail gestuurd wanneer de levering plaats vind. En ook de chauffeur was zeer vriendelijk. Wat ik niet bij de kant-en-klaarhagen besteld heb zijn de houten palen, deze waren veel te duur t.o.v. de bouwmarkt.
10 sep. 2022
Snelle levering en keurige hagen afgeleverd, zeer tevreden!! 👍🏼 Verbeterpuntje: na bestelling klant blijven informeren over de status.
10 sep. 2022
erg goede serves. snel en gemakkelijk en een goed product. de haag was goed volgroeid. tijdens het afleveren was de chauffeur er behulpzaam en heeft het voor de deur afgeleverd.
10 sep. 2022
Hele mooie.cassette ‘s met nog bloeiende plantjes ertussen.
2 sep. 2022
Mooie hagen maar vrij prijzig
30 aug. 2022
Dank voor een prachtig product mooie dichte hederaheg, snelle levering met vakkundige uitleg. Het resultaat een prachtig mooie aanvulling in onze tuin. Al veel complimenten over gehad. Dit bedrijf is een echte aanrader.
26 aug. 2022
Netjes tot aan mijn tuin geleverd. Mooie dichtheid van de hagen (kardinaalsmuts). De buurt is er ook blij mee. Het ziet er een stuk beter uit dan al die verschillende houten schuttingen. Met 3 woningen samen de hagen ingekocht en geplaatst.
25 aug. 2022
Zeer goede service. Vanaf het orientatieproces (snelle hulp online) tot aan de levering (vriendelijke chauffeur die ons precies op de hoogte hield wanneer hij er zou zijn). Het plaatsen was een fluitje van een cent met de muurhalen die wij er bij besteld hadden. De hagen zelf waren al flink begroeid, dus het eindresultaat was meteen zichtbaar. Het op maat maken van de hagen ging gemakkelijk met de betonschaar. Nu maar wachten tot ze nog meer volgroeid zijn en de hele haag dicht is.
23 aug. 2022
De internetsite was heel duidelijk uitleg geweldig
15 aug. 2022
vlotte levering van goede kwaliteit planten. wel een fout rek,nl een rek is krom aan bovenzijde.
15 aug. 2022
Geweldig product! De hagen zien er mooi uit en waren eenvoudig te plaatsen. Het laatste deel moesten we op maat maken en ook dat ging eenvoudig met een dremel. Ik ben er erg blij mee.
8 aug. 2022
De sedumcassettes zijn inderdaad makkelijk te leggen. In 1 dag een mooi fris groen dak. Heel blij met het resultaat. De cassettes zijn wel zwaar dus een goede workout :-)
7 aug. 2022
Goede tel en email bereikbaarheid en keurig gelevert. Haag ziet ef top uit
1 aug. 2022
Mooie kwaliteit haag. Voor mij was het de eerste keer met deze hagen dus ik wist niet dat er nog bevestigingshaken apart besteld moesten worden. Wellicht nog duidelijker aangeven in het bestelproces. Hartelijke groet, Roël