kantenklaarhagen.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
 Bij kantenklaarhagen.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

87 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 aug. 2022
Mooie hagen in hardhoutenbak. Geen spijt van onze aankoop. De bakken staan mooi op ons terras. Er zijn wel een aantal zaken goed om te vermelden. De hardhoutenbak en haagelementen worden los van elkaar geleverd. Hierdoor moesten wij door vertraging van de bezorgdienst dagen wachten op onze hardhoutenbak, terwijl wij er haagelementen al ontvangen hadden. Indien je een (dak)terras hebt die niet op de begane grond is, houdt er dan rekening mee dat je alles zelf naar boven moet tillen. Op de site staat dat een telekraan een optie is, maar dit bleek toch geen mogelijkheid te zijn. Daarbij is aan te merken dat de bakken en de palen los van elkaar worden bezorgd en je deze nog aan elkaar moet bevestigen. In principe is dit heel gemakkelijk, maar er wordt geen rekening gehouden met het feit dat er ook nog een worteldoek in de bak zelf zit. Deze worteldoek moet je zelf aan weerszijden losmaken (zit vastgeniet) om de paal te bevestigen. Dit was nergens aangegeven en wij hebben moeten bellen om dit na te vragen. De hardhoutenbakken zijn ongeveer 2,20 hoog als ze gemonteerd zijn. De haagelementen met bak worden zonder potgrond geleverd. Houdt er rekening mee dat er zeker 6 zakken potgrond a 40 liter per bak (1,44m breed) in moet om de zaak af te toppen. Wat ik mooi zou vinden was dat het gewicht wordt vermeld. Vaak hebben (dak)terrassen een maximum gewicht. Kleine opmerking: een van de hardhouten palen was gespleten. Wij hebben het voor nu gelaten voor wat het is, maar een goede controle kan bij een andere koper nooit kwaad.

2 apr. 2022
We vonden de variëteit van sedumsoorten erg tegenvallen. We zagen maar 5 soorten. Tip; het voorjaar is geen goede tijd om te leggen, de vogels zien de matten als nestmateriaal. We hebben nu netten gespannen. Levering: snel. Helaas was de drainage mat geleverd, naast een groter stuk, in 3 kleine stukjes van 1 m2 ipv een stuk.

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

1 aug. 2022
Mooie kwaliteit haag. Voor mij was het de eerste keer met deze hagen dus ik wist niet dat er nog bevestigingshaken apart besteld moesten worden. Wellicht nog duidelijker aangeven in het bestelproces. Hartelijke groet, Roël
2 apr. 2022