kantenklaarhagen.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

4.70/5.00

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wij zijn heel tevreden over de haag. We hebben gekozen voor de kardinaalsmuts, omdat we aan de andere kant van onze tuin al een klimophaag hebben. Twee klimophagen is wat veel van hetzelfde. Bovendien gaat de kardinaalsmuts mooi verkleuren in de herfst. Service was top, heel vriendelijke bezorger. De haag is mooi zichtdicht. Het zelf plaatsen was een klus, maar is goed gelukt. Dank voor de service
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Vrijdag de bestelling binnen gekregen. Leek allemaal compleet totdat ik zaterdag alles uit ging pakken om de heg te plaatsen. Bleek dat de helft van de bevestingingsbeugels niet geleverd waren. Vervolgens een aantal keer contact opgenomen telefoonnummer achtergelaten, whatsapp bericht achter gelaten maar niet bereikbaar en ook geen bericht terug. zeer klantontvriendelijk en zeker op zaterdag
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over kantenklaarhagen.nl

Filter  Sorteren Relevantie
De Hedera hagen zijn mooi, goed gesloten beplanting en uitstekend hanteerbaar door 1 persoon. Dit is mijn tweede bestelling en ik kom zeker terug bij jullie. De aflevering is ook prima geregeld. Compliment voor product en diensten.
Snelle levering en goed verzorgde producten. Zeer zeker een aanrader voor ieder die eenvoudig en snel de tuin een ander aanzien wil geven.
jammer dat het doek dat ik een dag later heb bij besteld niet ,zoals beloofd ,tegelijk geleverd werd.Heb toen nog een paar dagen langer moeten wachten .3dgn levertijd ging niet helemaal op.Werden er 10. Doek werd wel met koerier alsnog nagestuurd.Netjes,goede service.Al met al ,mooi dak geworden.
Het is misschien een idee om vooraf te bellen. Half uurtje van tevoren. En/of te mailen als de levering heeft plaatsgevonden. Verder prima tevreden. Peter Morsink.
De levering van de hagen met de palen was wel erg vroeg. ,nl. ongeveer 7.15 uur. Gaarne briefje in de bus dat ze neergezet zijn.
Snel geleverd en netjes in de voortuin gezet op ons verzoek. De hagen zijn mooi met de besjes er nog in.
bestelling op afgesproken tijd geleverd en alles van goede kwaliteit.
snelle correcte levering en plantschermen in prima staat
Goede service en een snelle levering.
Prima geregeld!
Mooie spullen.
Top service!
Snelle levering netjes op een pallet samengebonden. Plaatsing ging vlot m.b.v. de instructievideo. Plantmateriaal uniform en gezond. Kortom een aanrader !
De vragen over het groene dag werden niet voldoende beantwoord en ik heb zelf moeten bellen hoe laat ze ongeveer langs kwamen.
De prachtige kant en klaar haag werd op tijd bezorgd en was snel ingegraven. We zijn heel tevreden over het resultaat.
We hebben een kant-en-klaar haag besteld die er goed uitzag en keurig op de afgesproken dag is bezorgd
Zier er boven verwachting mooi uit! Mooi vol begroeid. Aanrader op het dak!!
Fijne uitleg telefonisch gehad, levering correct en vriendelijk personeel!
Goede service,snelle levering, mooie hagen en een vriendelijke chauffeur!
Zoals afgesproken op de juiste dag geleverd. Vriendelijke bezorger