kantenklaarhagen.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

4.69/5.00

270 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over kantenklaarhagen.nl

Snelle levering en hagen allemaal in uitstekende staat ontvangen
Geweldig. Staan er mooi bij. ,zijn er blij mee ,,,!
hagen zijn goed, alleen door slechte verpakking (boven op elkaar gestapeld op een pallet) best flink beschadigd, waardoor een aantal nieuwe takken aan de onderkant afgebroken of zo gekneusd was dat ze weggesnoeid moesten worden. Ik zou alleen op nieuw bestellen als ik de verzekering kreeg dat ze niet op elkaar op een pallet worden verstuurd.
Zeer goede communicatie en alles tot in de puntjes verzorgd!
De haag is mooi dicht gegroeid. Meteen een groene blik vanger in de tuin.
Keurig verpakt aan gekomen, materiaal zag er goed uit. ( kant klaar heg met beugels voor bevestiging )
Netjes en op tijd geleverd.
Kan niet beter; tot in alle details verzorgd !
Alles oké
Ik was zelf niet thuis toen de hagen werden geleverd. De transporteur belde me een half uur voor aflevering op en hebben via videobellen de controle van de levering gedaan.
Keurig volgens de afspraak 2 pallets met bestelde sedum-cassettes ontvangen. De plantjes vormen nu 2 prachtige groene daken (op bijkeuken en garage). Een ware verrijking van onze woonomgeving, met al de eerste bloemen en de bijtjes die erop neerstrijken. Erg blij met het resultaat! N.B. De zware regen met 75mm in de meter was een goede test voor het dak; glansrijk doorstaan.
Snelle levering, haag prima begroeid
De chauffeur was zeer behulpzaam met het plaatsen van de hagen. Ik was alleen noet tevreden over de informatie over de levertijd. Op de betaalbevestiging stond 26 mei maar het bleek langer te duren door de bakken die ik erbij had besteld. Deze informatie miste en ik moest er 3x achteraan bellen! Niet fijn. Het product is verder erg mooi.
Het enige wat voor mij ontbrak was een korte toelichting, instructie hoe te behandelen, onderhouden.
Gewoon een goede service en levering conform verachting. Bij ongeregeldheden wordt er netjes nageteld en gecommuniceerd.
snelle levering volgens afspraak en zoals het er nu naar uitziet hagen van goede kwaliteit, heb veel vertrouwen in de toekomsts van de haag.
Perfecte levering! Chauffeur bracht de hagen op ons verzoek netjes aan de achterkant van onze woning.
Jammer dat er eerst wat verwarring was over de datum van bezorging, maar de aflevering was keurig en de haag ziet er prima uit.
mijn eerste keuze was langere levertijd, maar na goed en snel mail contact tot een goede oplossing kunnen komen.
Vlotte levering, tot in de tuin geleverd. Goed bereikbaar voor vragen. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Super blij met onze Haag!