kantenklaarhagen.nlBeoordelingen

4.78/5.00

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over kantenklaarhagen.nl

Alles tip top

Prima resultaat.

prima service, alle afspraken nagekomen. hagen zijn geplaatst door mijn hovenier. het ziet er naar uit dat ze over enkele weken helemaal groen zijn

Bestelling verliep goed Levering ook En de kant en klaar hagen zijn ook nog eens goed vol in blad. Helemaal tevreden

Hier is de klant nog koning.

Hebben vraag ingesproken, maar geen reactie gehad.

Alles keurig en correct geregeld zijn er bij mee

Ivm Corona was contact met vervoerder anders . Lochisch Jammer dat pallet niet retour genomen werd , is appartement gebouw en kan pallet moeilijk kwijt

Prachtige volle hagen. Vormen een mooi dicht geheel in de tuin. Ook volop nieuwe scheuten. Ik verwacht dat de hagen deze zomer nog voller zullen zijn. Levering keurig verzorgd!

We zijn heel blij met onze kant en klaar haag. Het ziet er mooi uit. Goede kwaliteit. En het groeit goed.

Niks te klagen

Schitterende chique haag die bij levering al mooi vol en groen is

1 week geleden
Wij vonden de hagen wat uitgedroogd. Die hadden van tevoren wel wat meer water mogen hebben. Snelle levering. Aardige chauffeur, die bereid was even met de hagen om te lopen. Heel blij mee!

1 week geleden
De Hagen zagen er keurig uit . Klanten service vriendelijk en behulpzaam En bezorging zeer goed. De pallet werd in de achtertuin gezet terwijl dat eigenlijk niet hoefde

7 jaar geleden ook besteld. Nu nieuwe woning en weer hagen besteld

Hele mooie haag, snel en precies volgens afspraak afgeleverd met ook nog eens een attente transporteur!

2 hagen mooi volgroeid 1 mindere kwaliteit

Alles volgens afspraak

Bijzonder goed produckt. Aflevering perfect op plaats van bestemming. Mijn cijfer is en 9.5.

Kunsthaag snel en netjes geleverd, volgens de site niet van echt te onderscheiden, maar dat valt wel enigszins tegen. Ook de bevestigingsbeugels zijn door het plastic rooster van de kunsthaag niet vast te zetten, dit met tyraps opgelost.