kantenklaarhagen.nlReviews

2952 AS Alblasserdam
Peter Hoek

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

162 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het is heel fijn dat je op de website met de calculator kan berekenen welke materialen je nodig hebt, hoeveel en hoeveel dit gaat kosten. Ook is alles makkelijk te bestellen. Iets wat voor mij niet duidelijk was, was de plaatsing van de haag en op welk moment dit zou gebeuren. Ik kon bij de bestelling een datum kiezen, dus ik was er vanuit gegaan dat de haag op die datum zou worden geplaatst. Er bleek echter een leveringstijd van 3 weken te zitten op het laten plaatsen van de haag. De medewerker die ik sprak vertelde dat dit in de voorwaarden stond. Maar het zou fijn zijn als dit duidelijker op de website vermeld stond, want ik wist niet zo goed wat nu de bedoeling was. Ook werd mij gezegd dat ik niet de eerste was die dit verkeerd begrepen had. Dus wat mij betreft nog een verbeterpuntje! Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen en staat de haag er prachtig bij :) Dus wij zijn heel tevreden.

We vonden de variëteit van sedumsoorten erg tegenvallen. We zagen maar 5 soorten. Tip; het voorjaar is geen goede tijd om te leggen, de vogels zien de matten als nestmateriaal. We hebben nu netten gespannen. Levering: snel. Helaas was de drainage mat geleverd, naast een groter stuk, in 3 kleine stukjes van 1 m2 ipv een stuk.

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

Zeer tevreden over de dichtheid van de hagen, kwaliteit is goed! Een instant groene tuin, helemaal top! We hadden de hagen een tijd voor de gewenste levertijd besteld en ze waren er op de afgesproken datum. Tip ter verbetering, meer communicatie van tijdvak van levering (bij telefonisch contact gelijk gekregen) en duidelijkheid over dat het rekenprogramma geen kommagetallen herkend.
Nadat ik ontdekte dat de haag die ik besteld had pas eind van het jaar geleverd kon worden, gebeld met klantenservice voor het aanpassen van de order. Dit was geen probleem en was gelijk geregeld. 3 dagen later geleverd. TOP service.
Bestelling en levering ging gemakkelijk en snel. Zeer mooie kant en klare hedera hagen ontvangen. Een aanrader en zal zeker vaker bestellen voor mijn bedrijf.
van Ben H.
Mooie hagen en snel geleverd. Helaas niet is van te voren niet gemeld hoe laat de hagen zouden leveren en werden om ca. 7.00 uur gewekt door de chauffeur. 😴
Mooi plantmateriaal volgens afspraak geleverd door een uiterst behulpzame en vriendelijke chauffeur van het transprotbedrijf
Het is een makkelijke bestel methode.. alleen als het dan bekent is met wanneer is de laatste stap onduidelijk.
Je betaald er wel voor, maar een hele mooie volle haag! Én super snelle en goeie levering!
Sedum cassetes besteld, keurig optijd, goed stevig verpakt en zag er mooi groen uit👍👍
Alles keurig volgens planning geleverd en prachtige hagen die er mooi uit zien.
Het bestellen, het leveren, én het contact met de klantendienst, kortom top!
Goede communicatie en bijzonder mooie hagen geleverd
Ook goede instructie ontvangen
Als ik had geweten dat het leggen van een groen dak zó makkelijk en betaalbaar was, had ik het veel eerder gedaan. Één verbeterpuntje: de levertijd is ongeveer drie werkdagen (helemaal prima), maar er werd vervolgens niet meer over gecommuniceerd. Het gevolg was dat ik totaal onvoorbereid was toen er ineens een pallet voor mijn deur stond. Dat kan beter.
Eerst zeer ontevreden van de 45 tray’s waren er 10 stuk geraakt dit was waarschijnlijk gebeurd door de lepels van een heftruck die door de klaargezette pallet met bestelling is gegaan dit heb ik gemeld en het was binnen 4 werkdagen opgelost dus daarna zeer tevreden
Bij het plaatsen van mijn groene dak bleken er 4 stuks place n go te weinig te zijn geleverd. Na contact hierover met de klantenservice zijn er nog dezelfde dag, door de kwekerij, 4 stuks bijgeleverd. Kortom een fantastische service.
Zeer tevreden over de hagen en de service van de bestelling, contactpersoon was Fleur, zeer correct en accuraat, bezorging was precies volgens afspraak.
Snelle correcte levering van een goed product