kantenklaarhagen.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor kantenklaarhagen.nl

4.70/5.00

332 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over kantenklaarhagen.nl

Snelle levering netjes op een pallet samengebonden. Plaatsing ging vlot m.b.v. de instructievideo. Plantmateriaal uniform en gezond. Kortom een aanrader !
Goede service,snelle levering, mooie hagen en een vriendelijke chauffeur!
Zier er boven verwachting mooi uit! Mooi vol begroeid. Aanrader op het dak!!
Prima!
De vragen over het groene dag werden niet voldoende beantwoord en ik heb zelf moeten bellen hoe laat ze ongeveer langs kwamen.
Zoals afgesproken op de juiste dag geleverd. Vriendelijke bezorger
Snelle en goede levering. Alles perfect.
Vandaag geplaatst. Alle hagen zijn prachtig vol en voldoen geheel aan mijn verwachting.
De levering was, gelukkig voor ons, heel vroeg. Enige minpuntje bij de levering is dat wij geen belletje o.i.d. kregen dat ze eraan kwamen. De haag hadden wij ook iets dichter gehoopt. Maar verder zijn wij heel tevreden met de service!
Mooi product, wel prijzig maar ben er enorm blij mee! Er staat nu wel meteen een mooie haag. Alles keurig geleverd op pallets en compleet.
prima product! snelle levering
Prachtige hagen, mooi dicht opgekweekt tot boven toe, eenmaal in de grond lopen ze gelijk uit. Bezorging op afgesproken tijdstip, prima
Altijd keurig volgens afspraak!
Alles zeer netjes en volgens afspraak geregeld. Hedrahagen zien er heel goed uit. Top bedrijf.
De hagen zijn perfect geleverd. De kwaliteit van de hagen is ook uitstekend. Gelijk volle hagen en voorzien van rode besjes (vuurdoorn). Ook bij eerder telefonisch contact goed geholpen. Een volgende keer zou ik zeker weer met kantenklaarhagen.nl zaken doen.
Tevreden klant
Pas op ochtend van levering half uur tevoren bericht gehad. Ik had liever dag erover al gehoord wanneer eea ongeveer geleverd zou worden, zodat ik daar rekening mee had kunnen houden. Van geleverde sedumtrays waren er te veel voor meer dan 10% onbegroeid. Ik had betere kwaliteit verwacht!
Goede afspraken alles op tijd Echt top
prima materiaal en goede levering
Levering volgens afgesproken dag en netjes door de chauffeur gebeld dat hij eraan kwam. Als verbeterpuntje zijn het misschien de hardhouten palen. Deze waren erg krom en lijken niet uit 1 stuk te bestaan (meerdere knikken in). Het zetten kosten wat meer moeite maar uiteindelijk gelukt.