Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.355 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.887 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Levering is goed, maar telefonisch waardeloos bereikbaar. Ben naar het bedrijf in Amsterdam gereden voor Jan met de korte achternaam. Was ook dicht en ik had de accu met spoed nodig. Duss heeft mij onnodig geld gekost.
TW
Theo W.
Uithoorn

18 apr 2023
Geen reacties op mails, niet telefonisch bereikbaar, ondanks in tekst mail en op site is filiaal zaterdag dicht. Ondanks ‘onderbezetting’ kan en moet dit beter gecommuniceerd worden. Gaf gevoel te worden opgelicht. Uiteindelijk zelf maar ip andere dan (zaterdag ook al geweest) naar filiaal gereden en accu stond klaar. Gebouw gaf indruk gesloten te zijn. Ondanks scherpe prijs, zou ik hier niet meer bestellen. Enkel en alleen door slechte klantservice via mail/ telefoon. Ter plaatse wel goed en netjes ontvangen/ geholpen door mevrouw.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Achteraf de verkeerde accu geleverd Volgende dag wel de juiste Voor avond levering gekozen echter de levering 2 dagen later, maar wel netjes gecommuniceerd
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerde accu hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en voor ons een verbeterpunt. Gelukkig heb je de juiste accu inmiddels ontvangen en krijg je de kosten voor avondbezorging uiteraard terug. We nemen de feedback mee en hopen je in de toekomst weer te zien!
JW
John W.
Bergschenhoek

Kan beter…

Op zich een prima bedrijf. Maar ik betaalde extra voor avondbezorging, alleen maakten ze een foutje met de bezorgdatum, een maand later in plaats van diezelfde avond. Daardoor te lang moeten wachten op een accu die ik nodig had. Het minste wat je dan kunt doen is aanbieden om die extra kosten terugbrengen betalen. Jammer. Verder prima accu.
23 mrt 2024
Filiaal in Amsterdam is gesloten, maar je kan nog steeds kiezen om het daar op te halen. Zodoende bijna een week moeten wachten. Klantenservice is niet heel goed bereikbaar, maar je wordt wel snel en vriendelijk teruggebeld. De koerier had de accu bij het verkeerde huis bezorgd. Maar op zich kan accudeal daar niets aan doen.
Correcte juiste levering via BPost Opgeladen batterij en niets op aan te merken. Ik las verschillende negatieve ervaringen over klantenservice. Wel ik kan hier niets over zeggen gezien ik de juiste batterij aan een scherpe prijs heb gekocht. Je moet namelijk weten welk type en afmetingen en plaats van de polen je bestelt
De bestelling werd niet geleverd op de aangegeven leverdatum. Na een email bericht werd de bestelling de volgende dag verzonden (2 dagen later) Bij het openen van de bestelling bleken er twee verschillende types accu's in te zitten in plaats van de twee bestelde gelijke accu's.
Communicatie moet beter. Bestelling geplaatst en voor zelfde dag levering gekozen en betaald. Helaas 3 dagen later geleverd. Dan vraag je toch wel af of het nog geleverd wordt. Uiteindelijk toch geleverd en zat uitstekend verpakt. Nu afwachten of de accu zijn werk doet.
Goede service ik had een accu besteld waren paar dagen verder nog geen accu binnen ik maar gebeld bleek niet op voorraad te zijn toen met overleg van de medewerker maar alternatief besteld werd wel excuus aangeboden maar vergissen is menselijk netjes opgelost
Accu’s zijn perfect. Accu test top. Ik heb een elektrische pompwagen waarvan de batterij stuk is. Een nieuwe kost wel erg veel. Nu deze vervangen met de semi tractie accu’s. Ik gebruik de pompwagen hoogstens 2 uur per dag. Dit alternatief scheelt veel geld.
RK
Rob K.
Dordrecht
Vooral de snelle service voor 11:00 uur besteld en avondlevering is geweldig als je snel een accu nodig hebt. Vervoerder was ook zeer vriendelijk en de accu doet wat die moet doen, de motor starten en voor een prima prijs. Ik ben super tevreden.
Zoals verwacht klopte de eerste leverdatum niet. Ik woon in het westen van Belgie. Het is zeer moeilijk om dat binnen de eerste datum dat er gezegd was te leveren. Maar het ging nog steeds vlot hoor.

Prijs prima, bereikbaarheid kan beter

Prijs prima genoeg om zelf het gedoe op je te nemen van bestellen en plaatsen in auto. Communicatie per mail duurde te lang, zelf herinnering gestuurd, geen reactie, week verder (!) toen maar gebeld.

Nieuwe accu voor oldtimermotor

Ik ontving de accu door het tussenliggend weekend na 4 dagen. Hij was goed verpakt en werkt nu na plaatsing uitstekend. Het is alleen jammer dat ik in deze unieke maten geen gel accu kan vinden.
30 mrt 2024
Ruime keuze, echter de levertijd mogen jullie wat realistischer stellen. Voor 11.00 besteld is niet dezelfde avond leveren. Ik heb op zondag besteld en de levering was woensdag .
Had snel een accu nodig, gelijk besteld. werdt gebeld dat het iets langer zou duren ging maar om 1 dag. uiteindelijk toch nog de normale datum geworden!! toppers bedankt!
Levering van de onderdelen gaat snel en prijzen zijn prima, alleen houden zij of hun vervoeder, geen rekening met bedrijven of particulier ivm de bezorg tijden.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat we niet aan je verwachting hebben voldaan. Ik zie dat je bestelling geplaatst is met de optie gratis verzending 09-22u. Ons magazijn kiest dan de snelst mogelijke optie. Het is mogelijk om tijdens het bestellen een tijdvak te selecteren, zodat deze bijvoorbeeld enkel 09-17u aangeboden wordt. Wij nemen de feedback mee en streven ernaar deze optie duidelijker op de website weer te geven.
23 mrt 2024
Mijne ervaring was uitstekend, wel is waar tamelijk laat op de avond geleverd , maar wel binnen razendsnel op minder dan 36u na mijne betaling
Bestellen is simpel. Type accu is niet meer leverbaar kreeg voor zelfde bedrag een type duurder, TOP!! Dit alles in goed overleg.
RM
Roelandt M.
Liedekerke
mogelijk beter: het uur van levering, ten laatste bvb 19.00h bij mij was dit 21h15' alhoewel met dit verkeer te begrijpen is ..
Bestellen prima en soepel verlopen. Kon de accu in Rotterdam ophalen. Prima product! Enigste minpuntje slechte bereikbaarheid.

trage levering

's Ochtend besteld en extra betaald zodat zelfde avond geleverd zou worden, maar helaas pas na 3 dagen geleverd.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste, Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met de bezorging van jouw pakket. Ik zie dat wij de zending op tijd mee hebben gegeven aan onze vervoerder. Helaas hebben zij een sorteerfout gehad, waardoor er een vertraging van 1 dag is ontstaan. Ik zie dat wij ook de extra betaalde kosten naar je terug hebben gestort. Nogmaals excuses voor deze vertraging en hopelijk tot een volgende bestelling!