Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.930 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Levering is goed, maar telefonisch waardeloos bereikbaar. Ben naar het bedrijf in Amsterdam gereden voor Jan met de korte achternaam. Was ook dicht en ik had de accu met spoed nodig. Duss heeft mij onnodig geld gekost.
TW
Theo W.
Uithoorn

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters