Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.383 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.721 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Levering is goed, maar telefonisch waardeloos bereikbaar. Ben naar het bedrijf in Amsterdam gereden voor Jan met de korte achternaam. Was ook dicht en ik had de accu met spoed nodig. Duss heeft mij onnodig geld gekost.
TW
Theo W.
Uithoorn

18 apr 2023
Geen reacties op mails, niet telefonisch bereikbaar, ondanks in tekst mail en op site is filiaal zaterdag dicht. Ondanks ‘onderbezetting’ kan en moet dit beter gecommuniceerd worden. Gaf gevoel te worden opgelicht. Uiteindelijk zelf maar ip andere dan (zaterdag ook al geweest) naar filiaal gereden en accu stond klaar. Gebouw gaf indruk gesloten te zijn. Ondanks scherpe prijs, zou ik hier niet meer bestellen. Enkel en alleen door slechte klantservice via mail/ telefoon. Ter plaatse wel goed en netjes ontvangen/ geholpen door mevrouw.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters