Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.355 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.887 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Levering is goed, maar telefonisch waardeloos bereikbaar. Ben naar het bedrijf in Amsterdam gereden voor Jan met de korte achternaam. Was ook dicht en ik had de accu met spoed nodig. Duss heeft mij onnodig geld gekost.
TW
Theo W.
Uithoorn

18 apr 2023
Geen reacties op mails, niet telefonisch bereikbaar, ondanks in tekst mail en op site is filiaal zaterdag dicht. Ondanks ‘onderbezetting’ kan en moet dit beter gecommuniceerd worden. Gaf gevoel te worden opgelicht. Uiteindelijk zelf maar ip andere dan (zaterdag ook al geweest) naar filiaal gereden en accu stond klaar. Gebouw gaf indruk gesloten te zijn. Ondanks scherpe prijs, zou ik hier niet meer bestellen. Enkel en alleen door slechte klantservice via mail/ telefoon. Ter plaatse wel goed en netjes ontvangen/ geholpen door mevrouw.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

1 dag geleden
Vlug en handig... Thx
Levering van de onderdelen gaat snel en prijzen zijn prima, alleen houden zij of hun vervoeder, geen rekening met bedrijven of particulier ivm de bezorg tijden.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat we niet aan je verwachting hebben voldaan. Ik zie dat je bestelling geplaatst is met de optie gratis verzending 09-22u. Ons magazijn kiest dan de snelst mogelijke optie. Het is mogelijk om tijdens het bestellen een tijdvak te selecteren, zodat deze bijvoorbeeld enkel 09-17u aangeboden wordt. Wij nemen de feedback mee en streven ernaar deze optie duidelijker op de website weer te geven.
DD
Dirk d.
Merselo
Netjes te woord gestaan en accu is netjes op tijd verzonden.
Prima accu! Goed verpakt voor verzending
MV
Maike v.
AMSTERDAM
Geen gewoon netjes
Batterie parfait
Achteraf de verkeerde accu geleverd Volgende dag wel de juiste Voor avond levering gekozen echter de levering 2 dagen later, maar wel netjes gecommuniceerd
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerde accu hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en voor ons een verbeterpunt. Gelukkig heb je de juiste accu inmiddels ontvangen en krijg je de kosten voor avondbezorging uiteraard terug. We nemen de feedback mee en hopen je in de toekomst weer te zien!
Op tyd aangekomen en goede hulp gehad
DB
Danny B.
Ninove
GH
Geert H.
Randwijk
snelle levering bedankt

Top, starten en weer gaan

Top
Snelle levering en een eerlijke prijs.