Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.383 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.721 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Levering is goed, maar telefonisch waardeloos bereikbaar. Ben naar het bedrijf in Amsterdam gereden voor Jan met de korte achternaam. Was ook dicht en ik had de accu met spoed nodig. Duss heeft mij onnodig geld gekost.
TW
Theo W.
Uithoorn

18 apr 2023
Geen reacties op mails, niet telefonisch bereikbaar, ondanks in tekst mail en op site is filiaal zaterdag dicht. Ondanks ‘onderbezetting’ kan en moet dit beter gecommuniceerd worden. Gaf gevoel te worden opgelicht. Uiteindelijk zelf maar ip andere dan (zaterdag ook al geweest) naar filiaal gereden en accu stond klaar. Gebouw gaf indruk gesloten te zijn. Ondanks scherpe prijs, zou ik hier niet meer bestellen. Enkel en alleen door slechte klantservice via mail/ telefoon. Ter plaatse wel goed en netjes ontvangen/ geholpen door mevrouw.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Niet binnen een week dit soort dingen vragen ik kan totaal niet zeggen hoe de verloop in de toekomst zou zijn voor als de accu stuk gaat hoe hun reactie dan zal zijn of dat het gelijk oplossen of dat er gezegd wordt dat er van mijn kant wat fout is gegaan voor nu is alles goed gegaan met de levering en werkt hij nu naar behoren voor de rest zal het de toekomst moeten afwachten
Accudeal krijgt van mij 5 sterren, maar GLS maakt er een potje van door op de geplande afleverdatum vrijdag laat een bericht te sturen dat het maandag werd.
1 ster minder, reden om nog zo laat , het was 22.00 uur, een persoon in het donker op de weg te sturen met een lood zware accu (24 kg)
Leverdatum 1 dag later dan bevestigd bij de bestelling. Levertijdigheid is belangrijker dan levertijd.

Goed contact.

Bestelde accu bleek helaas niet leverbaar. Alternatief mogelijk en aansluitend snelle levering.
AL
Alain L.
Seloignes
J ai payé 4,5€ de plus pour livraison le jour même . Et colis arrivé le lendemain midi.
MV
Marc V.
Itegem (b)
10 mrt 2024
Alternatieve aflevering wordt niet doorgegeven aan de leverancier blijkbaar.
Kan nog geen oordeel geven want accu is nog niet in gebruik
Prima accudeal. Een ster aftrek voor de trage levering.
HE
Hans E.
Heemstede
Snelle levering na opdracht Avond bezorging
Alles OK tot op heden geen opmerkingen.
Bezorging vanpakket was heel duidelijk
vriendelijk en correkt afgehandeld
De bestelling werd snel geregeld
10 mrt 2024
geen bijzonderheden