vonvavoom.nlBeoordelingen

vonvavoom.nl- Logo - Beoordelingen
vonvavoom.nl- Logo - Beoordelingen

vonvavoom.nl - Beschrijving

Von Va Voom is een online winkel waar u een draagdoek, draagzak/drager babykleding en kinderkleding of aanverwante producten kunt kopen. U kunt bij Von Va Voom rekenen op gedegen kennis over het dragen van een baby, dreumes of peuter. Wij zijn continu bezig met ontwikkelen van onze winkel door middel van de leukste en nieuwste merken, maar ook op het gebied van kennis. Wij werken nauw samen met draagconsulenten en zorg professionals en verdiepen ons op elk aanverwant vlak waar mogelijk.
SB Supply Europe

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over vonvavoom.nl

Beoordeling
Vrijdag voor 22:00 uur besteld en betaald. Geen Track & Trace code ontvangen, ook niet in de spambox. Zaterdagochtend een E-mail gestuurd voor navraag levertijd. Zaterdagmiddag netjes het pakketje ontvangen maar waren niet thuis omdat we niet wisten hoelaat men zou komen. (is goed gekomen) Op maandag pas antwoord op onze vraag naar de Track & Trace code. (mosterd na de maaltijd).Product is sup
Geen bijzonderheden
Snelle levering.
Snelle levering, ook in deze tijd. Alles netjes ingepakt. Draagzak van mooi materiaal. Gaan we veel plezier van hebben.
Ben goed geholpen
Goede hulp en snelle levering
Levering volgens planning, prima