vonvavoom.nl

Beschrijving
Von Va Voom is een online winkel waar u een draagdoek, draagzak/drager babykleding en kinderkleding of aanverwante producten kunt kopen. U kunt bij Von Va Voom rekenen op gedegen kennis over het dragen van een baby, dreumes of peuter. Wij zijn continu bezig met ontwikkelen van onze winkel door middel van de leukste en nieuwste merken, maar ook op het gebied van kennis. Wij werken nauw samen met draagconsulenten en zorg professionals en verdiepen ons op elk aanverwant vlak waar mogelijk.
SB Supply Europe

4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.908 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over vonvavoom.nl

Hierbij ook mijn complimenten voor VonVaVoom. Ik volg VonVaVoom al lange tijd op Instagram en heb hier nu voor het eerst een draagzak besteld. Ontzettend fijn dat je via e-mail en chat advies kunt inwinnen en snel reactie krijgt. Daarnaast ook echt mijn complimenten voor de snelle verzending. Gisteravond heb ik de draagzak besteld en nu zit mijn zoontje er alweer even in te slapen. Dat maakt een o

Snelle levering en hele fijne draagcover

Erg tevreden

Top aanrader

2 weken geleden
Mooi stevige product. Heerlijk rondlopen met m’n kleintje erin. Word hij helemaal rustig van en heb ik ook ff m’n hande vrij soms voor andere dingen.

Top, nog beter dan verwacht

Super blij met de gewonnen draagdoek van Wowven Binnen 2 dagen had ik deze mooie doek al binnen

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Heb mijn bestelling snel ontvangen. Ook had ik nog een vraag en die werd binnen een uur beantwoord. Top service

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Snelle en duidelijke service en kwalitatief goede producten.

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
2 kleding artikelen besteld, speciaal gekozen dit per brievenbus te laten bezorgen (dit was een optie omdat het een klein en plat pakketje was).Levering was super snel, de volgende dag al in huis Artikelen netjes verpakt.Wel kwam het alsnog in een relatief grote doos opgevuld met plastic. Nu moesten de buren het pakket alsnog aannemen omdat ik niet thuis was (het zou immers door de brievenbus ko

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Zeer snelle levering, volgende dag was mijn pakketje al binnen. Een cover voor over de draagzak gekocht van little frog en nog niet uitgeprobeerd in slecht weer maar ik ben helemaal blij aangezien ik zo ook in minder weer met mijn kleine kan gaan lopen.

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Bestellen gaat makkelijk, je wordt per mail goed op de hoogte gehouden.Levering binnen een dag, helemaal super.Wat me wel enorm tegen valt is de kleur, deze lijkt amper op de foto op de site, is veel donkerder en valer.De drager voldoet verder wel aan de verwachting, dus retour gaat hij niet, maar in een winkel op zicht, had ik hem niet gekocht.

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Duidelijke informatie op de site.

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Draagzak van little frog besteld nog zachter dan ik verwacht had. Heerlijk. Klein minpuntje de gebruiksaanwijzing is engels.

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Heel mooi spul, goede kwaliteit, zit lekker en duurzaam, top En snel geleverd

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Uitgebreide informatie op jullie site en een snelle levering Erg tevreden over mijn keuze, die door jullie informatie gemaakt is. Volgens mij een bewuste keuze om alleen maar goede producten te verkopen (wat betreft de draagzakken in ieder geval).

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
S avonds besteld, en de volgende middag had ik mijn draagdoek al binnen. Netjes verpakt en al.Geen klachten.

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Super snel en mooie spullen

Zeer tevreden

Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Heel vriendelijk en hulpvaardig...Meedenkend en snelle service