Troedoor- Logo - Beoordelingen

Troedoor

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2022
Troedoor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Troedoor

16 mrt 2024
Levert wat het moet Info wanneer het pakket geleverd wordt zou fijn zijn.
16 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback en de vier sterren. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Uw opmerking over het verstrekken van informatie over de levering van het pakket nemen we ter harte. We erkennen het belang van duidelijke communicatie omtrent de levering en werken actief aan verbeteringen op dit gebied. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren en waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw feedback helpt ons om onze klantenservice te optimaliseren. We hopen dat u veel plezier beleeft aan uw aankoop en kijken ernaar uit u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Het Team van Troedoor
goed geholpen fijne bediening
Antwoord van Troedoor
Bedankt voor de vier sterren en je vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat je goed geholpen bent en tevreden bent met onze service. Jouw tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we hopen je snel weer te zien bij Troedoor! Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
Zorgen voor Kortere levertijd
Antwoord van Troedoor
Bedankt voor je feedback en de vier sterren! We werken continu aan het verbeteren van onze service en waarderen je opmerking over de levertijd. We streven ernaar om onze processen te optimaliseren voor een snellere levering in de toekomst. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen met een nog betere ervaring. Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
8 aug 2023
Persoonlijke aandacht. Niet opdringerig.
9 aug 2023
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Graag tot ziens bij Troedoor.
goede service
Antwoord van Troedoor
Bedankt voor de korte en krachtige feedback! Heel fijn om te horen dat jullie blij zijn met onze service. Dat is waar we het voor doen! Hopelijk zien we jullie snel weer. Groetjes, Het Troedoor Team