Troedoor- Logo - Beoordelingen

Troedoor

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2022
Troedoor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Troedoor

Prima uitleg en afhandeling
7 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de uitleg en afhandeling van uw aankoop bij ons. We hopen dat uw nieuwe teakhouten eetkamertafel prachtige momenten en gezelligheid in uw huis brengt. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan we altijd voor u klaar. Geniet van uw prachtige tafel en we zien u graag terug bij Troedoor! Met vriendelijke groet, Het Troedoor Team
MH
Mooie meubels, keurig conform afspraak geleverd. Ook nog een mooi rond schilderij gekocht en een prachtige set van bestek wat supergoed bevalt 😍🤩
Antwoord van Troedoor
Hartelijk dank voor uw prachtige feedback! We zijn enorm blij te horen dat u tevreden bent met zowel de meubels als de levering volgens afspraak. Het klinkt alsof het ronde schilderij en de bestekset prachtige toevoegingen zijn aan uw interieur. 😍🤩 Bij Troedoor streven we ernaar om niet alleen met onze producten, maar ook met onze service een glimlach op het gezicht van onze klanten te toveren. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor meer mooie vondsten! Met warme groeten, Het Team van Troedoor
3 mrt 2024
Deze mensen hebben de tijd voor je en laat zien wat ze hebben waar je om vraagt en zijn altijd vriendelijk heerlijk om daar te winkelen.
Antwoord van Troedoor
Hartelijk dank voor deze prachtige review. Het is voor ons een groot plezier om te horen dat jullie winkelervaring bij Troedoor zo positief is. We vinden het belangrijk om de tijd te nemen voor elke klant, om echt te luisteren naar jullie wensen en om te zorgen dat jullie vinden wat jullie zoeken. Jullie vriendelijkheid en waardering maken ons werk des te leuker. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel voor nog zo'n heerlijke winkelervaring. Met warme groeten, Het Team van Troedoor
10 feb 2024
Persoonlijke service en vakmanschap. Onze jaren geleden gekochte tafel opnieuw laten schuren en behandelen; weer als nieuw!
10 feb 2024
Wat fijn om te horen dat jullie ervaring met onze persoonlijke service en vakmanschap zo positief is. We zijn trots dat we jullie tafel, die jullie jaren geleden bij ons hebben gekocht, weer als nieuw hebben kunnen maken. Bij Troedoor streven we ernaar om niet alleen bij de aankoop, maar ook jaren later nog van waarde te zijn voor jullie en jullie meubels. Geniet van jullie vernieuwde tafel en weet dat we altijd hier zijn voor meer zorg en ondersteuning in de toekomst. Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
10 feb 2024
goede uitleg, wachttijd werd gerespecteerd, prima levering
10 feb 2024
Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met de uitleg die je hebt ontvangen, de respectvolle behandeling van je wachttijd en natuurlijk onze levering. Bij Troedoor zetten we ons in voor uitstekende service in elk aspect van onze interactie met klanten. Jouw feedback motiveert ons om deze standaard te blijven handhaven en waar mogelijk te overtreffen. We kijken ernaar uit je weer te mogen helpen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Het Team van Troedoor
Super mooie winkel.
Antwoord van Troedoor
Hartelijk dank voor je complimenten over onze winkel! We zijn blij te horen dat je onze winkelomgeving mooi vindt. We besteden veel aandacht aan de inrichting en presentatie van onze producten om een inspirerende ervaring voor onze bezoekers te creëren. We hopen je snel weer te zien! Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
Goede communicatie, mooi product, snelle levering. Gewoon zoals het hoort.
Antwoord van Troedoor
Hartelijk dank voor je positieve review. We zijn blij te horen dat alles naar wens was, van de communicatie tot aan de snelle levering van je product. Bij Troedoor streven we ernaar om aan deze standaarden te voldoen en het is geweldig om te horen dat we dit voor jou hebben waargemaakt. We hopen je in de toekomst weer te mogen helpen! Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
We hebben een tafel op maat laten maken en het resultaat was zeer mooi
Antwoord van Troedoor
Wat fantastisch om te horen dat jullie op maat gemaakte tafel prachtig is geworden! Bij Troedoor streven we ernaar om elk meubelstuk perfect af te stemmen op de wensen van onze klanten, en het is altijd een bijzonder moment als we zien dat het eindresultaat jullie verwachtingen overtreft. Geniet van jullie nieuwe tafel en we hopen dat deze vele mooie momenten in jullie huis zal brengen. Met vriendelijke groet, Het Team van Troedoor
Ik kwam er niet uit met de winkelcheque + zeer snelle verzending
Antwoord van Troedoor
Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling! We zijn blij te horen dat we je konden helpen met de winkelcheque en dat je tevreden bent met onze snelle verzending. Bij Troedoor streven we ernaar om elke uitdaging op te lossen en ervoor te zorgen dat jouw ervaring zo positief mogelijk is. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
Vriendelijk, niet opdringerig en veel keuze van goede kwaliteit.
Antwoord van Troedoor
Hartelijk dank voor de fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn heel blij te horen dat je onze vriendelijke en onopdringerige aanpak waardeert en tevreden bent met de kwaliteit en diversiteit van onze producten. Bij Troedoor streven we ernaar om een aangename winkelervaring te bieden met voldoende keuze voor iedereen. We kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
Hulp van zowel winkel- als bezorgpersoneel was prettig 👍
Antwoord van Troedoor
Bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn blij te horen dat zowel ons winkel- als bezorgpersoneel je goed hebben kunnen helpen. Ons team doet altijd zijn uiterste best om elke fase van je aankoop zo aangenaam mogelijk te maken. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te zijn! Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
Fijne service en bijzonder prettig advies
Antwoord van Troedoor
Hallo, Hartelijk bedankt voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en het advies dat je hebt ontvangen. Bij Troedoor streven we ernaar om onze klanten altijd van dienst te zijn met een persoonlijke en deskundige benadering. We hopen je snel weer te mogen helpen met al je woonwensen. Vriendelijke groeten, Het Team van Troedoor
alweer een perfekte levering
Antwoord van Troedoor
Hartelijk dank voor je positieve feedback. Geweldig om te horen dat je opnieuw tevreden bent met onze levering! We streven ernaar om elke keer weer een perfecte service te bieden en het is fijn om te weten dat we hierin slagen. We zien uit naar je volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Het Team van Troedoor
2 jun 2023

Bank!

Wij hebben echt de allermooiste en allerfijnste bank ooit bij Troedoor gekocht! Wat een top service, en heel gezellige monteurs!
2 jun 2023
Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe bank! En wat ziet hij er prachtig uit op de foto, bedankt voor het delen! Ons team heeft een brede glimlach op hun gezicht door je lieve complimenten. We doen ons best om een uitstekende service te leveren en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. We zijn erg blij dat de bank zo goed in de smaak valt en we hopen dat je er vele comfortabele en gezellige momenten op zult beleven. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden! Met warme groeten, Team Troedoor