svakom.nl

3 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14 beoordelingen in totaal

Ik verwachtte het pakketje pas op maandag, maar kreeg het gewoon al op zondag! Wat een service! Ook van de bezorgdienst uiteraard, ik was blij verrast! ;)
LB
Lineke B.
Drogteropslagen

24 okt 2023
Sex attributen zijn bizar duur. 34,95 euro voor een kleine vibrator. Bij de chinezen 7,95 euro. Het is duidelijk dat de marges extreem hoog moeten zijn. De klant wordt uitgekleed dankzij de taboe branche waar ze in opereren.

Beoordelingen voor svakom.nl

LB