keukenspeciaal.nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.102 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
keukenspeciaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling liep prima maar bij de bezorging was het moeizaam. tot 2 keer toe moeten laten bezorgen omdat er alleen maar op het adres zelf mocht worden afgeleverd en de bezorgdienst, terwijl ik wel thuis was niet heb horen aanbellen kennelijk want er lag een briefje in de bus dat we niet thuis waren, terwijl er wel iemand de gehele dag heeft zitten wachten.

2 aug 2023
Een spoelbak besteld waarvan er 91 op voorraad zouden zijn maar bleek toch niet voorradig. Kan gebeuren maar ja wel gek als er 91 van op voorraad zijn. Ik ben nu bijna 3 weken verder en nog steeds geen credit/terugbetaling. Hier nu 2x contact over gehad. Onder het mom dat het vakantieperiode is duurt het wat langer. Dat begrijp ik maar vind 3 weken (op dit moment) wel heel lang duren. Ook vanwege het feit dat de bestelling is geannuleerd omdat Keukenspeciaal de spoelbak toch niet voorradig had.

Beoordelingen voor keukenspeciaal.nl

Levertijden niet actueel, volgende werkdag geleverd, staat op de website. Echter helaas niet waar.
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Goedemiddag, Helaas was uw spoelbak niet voorradig i.v.m. productieproblemen bij de fabrikant. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal