keukenspeciaal.nl

182 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.113 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
keukenspeciaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling liep prima maar bij de bezorging was het moeizaam. tot 2 keer toe moeten laten bezorgen omdat er alleen maar op het adres zelf mocht worden afgeleverd en de bezorgdienst, terwijl ik wel thuis was niet heb horen aanbellen kennelijk want er lag een briefje in de bus dat we niet thuis waren, terwijl er wel iemand de gehele dag heeft zitten wachten.

2 aug 2023
Een spoelbak besteld waarvan er 91 op voorraad zouden zijn maar bleek toch niet voorradig. Kan gebeuren maar ja wel gek als er 91 van op voorraad zijn. Ik ben nu bijna 3 weken verder en nog steeds geen credit/terugbetaling. Hier nu 2x contact over gehad. Onder het mom dat het vakantieperiode is duurt het wat langer. Dat begrijp ik maar vind 3 weken (op dit moment) wel heel lang duren. Ook vanwege het feit dat de bestelling is geannuleerd omdat Keukenspeciaal de spoelbak toch niet voorradig had.

Beoordelingen voor keukenspeciaal.nl

23 mrt 2024
Gemakkelijk bestellen en snelle levering
16 mrt 2024
Snel geleverd
27 jan 2024
snelle levering, echter kleine hapering in de bevestiging van de order. ook instructie voor montage kan beter
4 feb 2024
Snelle levering Doos wel iets beschadigd
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Beste, Helaas wordt er niet heel voorzichtig met de dozen omgegaan. Hopelijk is er niks mis het product anders horen wij het graag en pakken we dit op. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal.
Verzorgde en goede levering.
Snelle levering.
prima levering!
niets.
13 jan 2024
28 sep 2023
Hulp aan telefoon snel en adequaat. Had een probleem met de installatie hier wel zelf achter gekomen. Het leren van de afstandsbediening is anders geworden en als er een afstandsbediening die voor een ander set lampen in gebruik is is het opnieuw leren niet mogelijk
LT
28 sep 2023
Het klaarleggen van de levering verliep goed. De transporteur had echter een fout gemaakt, en een dag later dan voorzien geleverd.
PB
Paul B.
Siebengewald
Zeer goed product, snelle levering. Product wel erg duur
1 jul 2023
Duidelijke en snelle afhandeling, ook vervoersdienst ok.
De hulp bij het zoeken naar het Juiste product.
10 mei 2023
Er is niks aangekomen op afgesproken datum
18 jul 2023
Compleet voorstel met hulpstukken Top!