dekbedovertrekkenenzo.nlBeoordelingen

Monique Bos

Beoordelingen voor dekbedovertrekkenenzo.nl

4.62/5.00

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dekbedovertrekkenenzo.nl

Dekbedovertrek met rits, super.vooral in combinatie met de clips. Erg handig voor de maat 260/220
Erg snel verzonden. Zag er netjes uit. Helaas paste de kleur niet bij mijn bed. Kreeg keurig een retouretiket toegezonden per email na telefoontje
Goede service na misverstand. Hebben het uitstekend opgelost
prima en snel geleverd.
Super product, erg tevreden
Mooi assortiment en goede info.
Snel geleverd, goede kwaliteit dekbed
Vriendelijk telefonisch contact en vlotte levering. Wij hebben de dekbedovertrekken met rits besteld voor een oom van 90 jaar, van hem horen we binnenkort hoe de overtrekken bevallen.
prima
Mijn bestelling heb ik eerder gekregen dan is aangegeven. De zijden dekbedden en kussens zijn geweldig. De kussens voelen koel aan en onder de dekbed is het nog wel warm, alleen is het beduidend minder warm en voelt heel anders dan onder een synthetische dekbed. Qua service kan ik alleen maar zeggen: Monique biedt een zeer uitstekende service. Ze reageert snel, ze is vriendelijk en weet veel.
Ik heb geen klachten. Het ging allemaal vlot. Ook bij een telefonische vraag werden we keurig geholpen.
Maakt waar wat het zegt
Snelle levering. Mooie overtrekken.
perfect product en service
Ik heb het dekbedovertrek nog niet ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!
dekbedovertrekkenenzo.nl- Logo - Beoordelingen
dekbedovertrekkenenzo.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van dekbedovertrekkenenzo.nl
Het bestelde product, een dekbedovertrek met rits, is maatwerk. Bij het product staat aangegeven dat de levertijd ca 4-6 werkdagen bedraagt afhankelijk van de drukte bij het naaiatelier. De ritsen zijn ingezet, het product ligt klaar en zal op tijd worden geleverd. Jammer dat u niet even contact op heeft genomen dan had ik dit uit kunnen leggen en was deze negatieve beoordeling niet nodig geweest.
geen negatieve punten om te benoemen
De dekbedovertrekken zijn heel mooi en zacht, voor een goede prijs! We zijn er blij mee. De levering was snel. Tevreden! Enige nadeel was dat de pakketbezorger het pakketje bij onze afwezigheid voor de deur buiten had gezet. Niet heel handig bij een rijtjeshuis. Gelukkig is het goed gegaan.
Goede kwaliteit dekbedovertrek, bij telefonisch contact vriendelijk te woord gestaan en de track en tracé code die achterwege bleef alsnog doorgezet door medewerkster.
Snelle reactie op je eventuele vraag, snel geleverd en keurig verpakt.
geen