www.OnlineShoeShop.nlBeoordelingen

: 40GoedGecertificeerd

www.OnlineShoeShop.nl - Beschrijving

OnlineShoeShop.nl is een betrouwbare plek waar jij lekker kunt shoppen voor jezelf en je kinderen. Neem een kijkje op onze webshop en ontdek welk paar schoenen jou gelukkig maakt. OnlineShoeShop.nl biedt een snelle levering, gratis verzendkosten boven €50,- én gratis retourneren! Daarnaast kun je bij ons veilig en vertrouwd online winkelen en gebruik maken van meerdere online betaalmethodes. Niks leuks kunnen vinden? Geef je wens aan ons door en wellicht kunnen we iets voor je betekenen in de nabije toekomst, want jouw mening telt! Onze collectie wordt wekelijks voorzien van nieuwe modellen. Dus houd onze webshop goed in de gaten. Wil jij als eerst op de hoogte worden gebracht van de nieuwste prachtexemplaren in ons assortiment? Volg ons dan op Facebook en Instagram óf schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang €10 korting op jouw eerstvolgende aankoop!
Shoeshop.online B.V.

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over www.OnlineShoeShop.nl

Snelle levering en goede prijs. Ook snelle en vriendelijke reactie per mail ontvangen op mijn vragen.

Snelle service en een leuk ontvangst briefje erbij Super

Snelle bezorging, netjes verpakt en duidelijke richtlijn voor retourneringen.

snelle service

le seul magasin où j'ai trouvé les chaussures que ma fille désirait. Pas évident de France de comprendre le site (pas d'anglais), mais commande parfaite. Echanges en anglais avec un suivi parfait. Livraison gratuite. Je ne connaissais pas le site, je suis ravi et je reviendrai

Beste onlineShoeShop.nl.... wat een drama om m'n retourzending aan de gestelde eisen te laten voldoen. Dit had ik niet verwacht van een zaak met online in z'n naam. Jullie producten zijn ongetwijfeld van zeer goede kwaliteit. Maar aan de service qua retourzending valt echt op z'n minst 80 te verbeteren. Bij geen verandering zou ik écht geen online bestellingen meer bij jullie doen.

Bestelling, levering ging perfect. Heel mooie schoenen.

Was aardig snel binnen, maar maat viel echt heel klein. Ik heb normaal maat 40 en maar 41 besteld. Doos kwam kapot binnen, en schoenen waren wat ingedeukt en niet helemaal schoon.

Levering later dan verwacht. Heel glad leer aan de binnenkant waardoor schuiven in de schoenen.

Mijn kortingscode werkte niet en dit werd meteen verrekend. Super service en kwaliteit