www.OnlineShoeShop.nlBeoordelingen

www.OnlineShoeShop.nl- Logo - Beoordelingen
www.OnlineShoeShop.nl- Logo - Beoordelingen

www.OnlineShoeShop.nl - Beschrijving

OnlineShoeShop.nl is een betrouwbare plek waar jij lekker kunt shoppen voor jezelf en je kinderen. Neem een kijkje op onze webshop en ontdek welk paar schoenen jou gelukkig maakt. OnlineShoeShop.nl biedt een snelle levering, gratis verzendkosten boven €50,- én gratis retourneren! Daarnaast kun je bij ons veilig en vertrouwd online winkelen en gebruik maken van meerdere online betaalmethodes. Niks leuks kunnen vinden? Geef je wens aan ons door en wellicht kunnen we iets voor je betekenen in de nabije toekomst, want jouw mening telt! Onze collectie wordt wekelijks voorzien van nieuwe modellen. Dus houd onze webshop goed in de gaten. Wil jij als eerst op de hoogte worden gebracht van de nieuwste prachtexemplaren in ons assortiment? Volg ons dan op Facebook en Instagram óf schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang €10 korting op jouw eerstvolgende aankoop!
Shoeshop.online B.V.

4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over www.OnlineShoeShop.nl

Mijn schoenen waren snel geleverd bij het DHL aflever punt, alleen dit is een winkel met andere openingstijden dan op de website vermeld staat. Je hebt rekening te houden met variabele openingstijden, zoals met de ramadan of ......
Super shop
Kwaliteit voor een goede prijs
Snelle levering en goede prijs. Ook snelle en vriendelijke reactie per mail ontvangen op mijn vragen.
Snelle service en een leuk ontvangst briefje erbij Super
Snelle bezorging, netjes verpakt en duidelijke richtlijn voor retourneringen.
snelle service
le seul magasin où j'ai trouvé les chaussures que ma fille désirait. Pas évident de France de comprendre le site (pas d'anglais), mais commande parfaite. Echanges en anglais avec un suivi parfait. Livraison gratuite. Je ne connaissais pas le site, je suis ravi et je reviendrai