mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Rvs fles met foto's, top!

Een gepersonaliseerde rvs fles besteld. Handige tool om online je foto's te uploaden. Snelle verzending en mooi resultaat. Zeer tevreden en een blije papa! (Vaderdagcadeau)
15 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
De brooddoos en beker zijn mooi bedrukt met een eigen foto en een naam de kwaliteit lijkt tot nu toe (2 weken in gebruik) erg goed. Mijn zoontje is er ontzettend blij mee.
7 mei 2023
Via duidelijke instructies een bestelling gedaan bij Mepal voor cliënten van mijn werk. Ondanks dat het gepersonaliseerd werd (naam erop) werd de bestelling snel geleverd.
8 jun 2023

Top producten.

Ik bestel al een aantal jaren online. Fijne is dat het snel wordt geleverd en de producten zijn gewoon goed, stevig en netjes. Prijzen zijn ook netjes voor wat je koopt.
3 jun 2023
Erg leuk om een persoonlijke print op een broodtrommel te plaatsen. Zelfs ook voor de stoere oudere man, die nog met een broodtrommel naar het werk gaat. Goede kwaliteit.
31 mei 2023
ik gebruik Mepal al 60 jaar en div. borden nog steeds, dus voor mij is het prima. voor kinderborden / bekertjes misschien iets met een auto, tent, poppetje of bloempjes.
Snelle levering, netjes verpakt. Extra camping borden en bekers ter aanvulling van het bestaande servies. Mooie kleur (groen), prima kwaliteit, kan tegen een stootje.
17 dec 2023
Fijne service! Leuke en verassende gepersonaliseerde producten. Ben er blij mee. Heel fijn dat de klantenservice zo snel reageert op berichten. Uitstekende communicatie.
3 jun 2023
Onderste bak was niet leverbaar in de juiste kleur, kregen een andere kleur om toch snel te kunnen leveren en een paar dagen de bestelde kleur nageleverd, top service!
AS
Anna S.
Utrecht

Leuke gepimpte broodtrommels

Ik bestelde 2 zelf ontworpen broodtrommels. Het duurde een klein weekje voordat ze geleverd werden, maar ze kwamen in perfecte staat aan. Heel tevreden met de aankoop!
25 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Foto zit er prachtig op ! Heb al vaker een broodtrommel met foto besteld , weet dus uit ervaring dat deze waarschijnlijk ook prachtig blijft . En een snelle service .
1 aug 2023
Fijn dat onderdelen los te bestellen zijn in het kader van duurzaam omgaan met materiaal. En mn dochter is heel blij met haar nieuwe gepersonaliseerde school-uitzet 😊
28 jun 2023

Kleurverschil

Heel fijne producten voor mijn kindjes Alleen heb ik zowel een grote als een kleine bedrukte brooddoos besteld, met dezelfde foto en er is wel een groot kleurverschil
11 jul 2023
6 fijne eierlepeltjes. Niet meer in een (flink grote) doos verzenden. Kunnen gemakkelijk in een gepolsterde envelop. Dat is veel goedkoper en kan door de brievenbus
15 jun 2023
De programma om zelf een lunch trommel en beker te ontwerp was makkelijk te gebruiken. Aflevering van mijn bestelling was ook snel. Kwaliteit is top en heel netjes.
25 aug 2023

Zelf ontworpen broodtrommel!

De kinderen mochten zelf een broodtrommel ontwerpen. Echt superleuk geworden en kwaliteit ook heel goed! Was ook snel in huis. Volgend jaar gaan we dit weer doen!
5 mei 2023
Mepal onderdelen besteld, voor vervanging. Goede website, prachtig dat alle onderdelen vervangbaar zijn. Prijzen prima voor de Mepal kwaliteit. Snelle verzending.
17 aug 2023

Leuk, goed & niet duur

Duidelijke site en ontzettend leuk dat je je eigen tekst op de waterfles kunt zetten. Voor een schappelijke prijs ook nog! Snelle verzending, kortom erg tevreden!
Geïmporteerde beoordeling
Voor mijn kleindochter een lunchtrommel en drinkbeker bedrukt met eenhoorn en naam besteld. Ziet er heel mooi uit en ze is er superblij mee. Ook snelle levering.
3 sep 2023

Snel geleverd, goede prijs

2 mini vorkjes (bij)besteld voor in de fruitbakjes van de kids. Fijn dat deze voor een klein bedrag en slechts 1 euro verzendkosten leverbaar zijn. Snel in huis.