mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.750 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

19 okt 2023

Goede probleem oplossing

Er was een probleem met de bedrukking, maar na overleg met de klantendienst een herdrukking bekomen en het resultaat is nu perfect.
13 jul 2023

Ideaal voor school

Stevige beker, mooie kleur. Naam staat er duidelijk op. Ideaal voor school (met 32 kindjes in de klas) valt deze beker met naam op.
19 sep 2023
Artikel en webshop zijn zeer goed. Alleen jammer dat er gebruik wordt gemaakt van DHL is voor ons een minder betrouwbare bezorger.
8 aug 2023

Origineel en bijzonder cadeautje

Veel opties voor eigen ontwerp. Heel mooi resultaat en super tevreden ontvanger van dit gepersonaliseerd cadeautje. Snel geleverd.
19 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben super tevreden over de producten helemaal wat ik er van verwachte, goede service, kwaliteit is heel goed, heel mooi product
Prima service, denken goed mee en zorgen voor een oplossing. Denken in oplossingen in plaats van problemen, waar vind je dat nog.
14 mei 2023

Eerlijk en oprecht...

Wat jullie beloven, krijg je ook...mijn bestelling was supersnel thuis ondanks dat ik een gepersonaliseerd item bestelde. Toppie!
16 apr 2023

Milieuvriendelijk

Fijn dat je onderdelen los kan kopen. Zo hoef je niet de hele lunchbox weg te gooien, omdat er iets is versleten of kwijtgeraakt.
28 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super blij met de bestelling helaas was er een foutje in de opdruk maar meteen gehaald en twee nieuwe drinkflessen gekregen 👍👍👍👍
22 jul 2023
We hebben nog niet zoveel kunnen testen. Is voor na de vakantie voor op school. Maar moest natuurlijk wel thuis gebruikt worden!
19 sep 2023
Losse onderdelen zijn leverbaar. Alles in 14 kleuren! Geweldige kwaliteit. Goede website en shop. Zo hoort een webshop te zijn!
15 sep 2023
Zo fijn dat deksels zijn te bestellen zodat levensduur van voorraadpotten verlengd kan worden. Snel geleverd, prettig geprijsd
9 jul 2023
Mooi product! Snelle levering. Erg tevreden! Een puntje van feedback: ik had wat meer kleur keuze gehad bij de lunchbox large.
19 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ontzettend handig & leuk!

Makkelijk een persoonlijk ontwerp maken met naam! Ontzettend leuke en veel keuze aan printjes en afbeeldingen. Goeie kwaliteit!
10 sep 2023
Het is een heel mooie broodtrommel geworden met de naam van mijn dochter erop. Ze is er zo blij mee. Ik ben heel erg tevreden
9 jul 2023
Prettig dat alle onderdelen los te bestellen zijn. Alleen jammer dat de deksels van de broodtrommels redelijk snel kapot gaan.
HB
HMC B.
Enschede
29 jun 2023
Fijn afvalbakken voor op het aanrecht. Zeker aan te bevelen met dit warme weer nu in de grote afvalemmer snel ongedierte komt
17 mei 2023

Excellent product

Nieuwe glazen container met plastic deksel en verbeterd openingsmechaniek. Eenvoudig te openen, met ventilatie/stoom opening.
7 okt 2023
Fantastisch dat u mijn afbeelding op de lunchbox heeft geplaatst. Krijg heel veel positieve reacties op het unieke design.
19 jul 2023

Ziet er prima uit

Het product werd snel en netjes geleverd en ziet er goed uit. De foto viel wel iets donkerder uit, maar dat is geen probleem.