mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.792 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.059 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

17 aug 2023

Leuk, goed & niet duur

Duidelijke site en ontzettend leuk dat je je eigen tekst op de waterfles kunt zetten. Voor een schappelijke prijs ook nog! Snelle verzending, kortom erg tevreden!
Geïmporteerde beoordeling
Voor mijn kleindochter een lunchtrommel en drinkbeker bedrukt met eenhoorn en naam besteld. Ziet er heel mooi uit en ze is er superblij mee. Ook snelle levering.
3 sep 2023

Snel geleverd, goede prijs

2 mini vorkjes (bij)besteld voor in de fruitbakjes van de kids. Fijn dat deze voor een klein bedrag en slechts 1 euro verzendkosten leverbaar zijn. Snel in huis.
17 aug 2023

Prima kwaliteit, uitstekende klantenservice

Prima kwaliteit, uitstekend geholpen toen het ontvangen artikel niet bleek te zijn wat ik in gedachten had, perfecte oplossing kunnen vinden samen. Helemaal top!
8 jun 2023
Leuk dat je zelf de items kan personaliseren. Snel en netjes verzonden. Print ziet er mooi uit. Nog niet gebruikt, dus over kwaliteit kan ik nog niets zeggen.
12 nov 2023
Zeer nette prijs en levering. Goed dat de onderdelen van de Mepal producen na te bestellen zijn zodat deze langer mee gaan en niet weggegooid hoeven te worden.
17 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige broodtrommel met een foto van de kinderen erop kunnen kado geven aan hun vader. Snel geleverd en goede kwaliteit, zeer tevreden mee. Echt een aanrader
31 okt 2023

Producten schoon leveren

Zorgen dat producten die geleverd worden schoon zijn en niet onder roze plakkerige substantie zitten. Vervelend als je nieuwe producten eerst moet schoonmaken
Geïmporteerde beoordeling

Voor tevreden eerst besteld bij Mymepal

Voor het eerst besteld bij Mymepal, en ben heel tevreden Broodtrommel zag er prachtig uit Werd goed op de hoogte gehouden vanaf productieproces tot bezorging
19 okt 2023

Goede service

Snelle levering. Goede service. Bij de turquoise dop miste een afdichtring. Heb contact gehad met de klantenservice. Het onderdeel is kostenloos verzonden.
12 okt 2023

Prima

Makkelijk bestelproces, op de hoogte gehouden van de levering en de producten waren goed en netjes verpakt. En de producten zelf waren uiteraard ook top 👍🏻
17 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Hele mooie en handige broodbakjes met fotoprint. 1 print was niet helemaal mooi gelukt maar dit is super opgelost door direct een nieuwe deksel te sturen!
16 jun 2023

Praktische handige broodtrommel

Mooie kleur en handige praktische indeling en mooi groot formaat broodtrommel. Ook in andere maten verkrijgbaar en andere kleuren dus voor ieder wat wils.
27 apr 2023

Spannend!!

Beetje jammer dat de bestelling vertraagd was en daarom onnodig in spanning gezeten of we zonder of met servies op vakantie konden. Toch nog net op tijd!!
19 sep 2023

Duurzaam

Door slijtage onderdelen te kunnen nabestellen hoeven die fijne broodtrommels niet weggegooid te worden. Deze clipjes waren trouwens ook lekker goedkoop.
31 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Duidelijke website, makkelijk zelf te ontwerpen. Deze keer zelf gemaakt met gedownloade sticker van brandweerman sam. Ziet er mooi uit. Snel bezorgd ook.
Supersnelle levering en zo mooi de brooddoos met foto. Vorige jaar besteld voor kleinkind nu voor ander kleinkind. Blijft mooi in de vaatwasser. Een oma
12 okt 2023

De kwaliteit van het product is echt… Fantastisch!

De kwaliteit van het product is echt heel goed! We hebben hem gepersonaliseerd en ook dit is zeer zorgvuldig en mooi gemaakt. Erg blij met onze aankoop!
28 aug 2023
Eigen foto / afbeelding ontwerp. Voorzien van naam kind. Zo hebben ze een unieke schoolbeker die niet iedereen heeft en is het makkelijk te herkennen .
25 mei 2023

Prettige service

Snelle levering. Mooie box. Netjes verpakt. Letters staan scheef op de doos. Melding van gemaakt. Snelle en prettige service. Nieuwe deksel gekregen.