mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.787 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.985 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

18 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Precies zoals op de foto van de site ! Zat een klein vorkje bij, niet alleen ideaal als fruitbakje maar ook als bewaarbakje voor bijv. pap.
18 apr 2023
snelle levering, duidelijke manier van leveren, winstpunt kan nog gehaald worden uit duidelijker manier van eindresultaat foto op product.
15 nov 2023
De broodtrommel die we zelf hebben ontworpen, was supermooi! En handig die bakjes erin! Fijn ook dat je losse onderdelen kan bestellen!!
31 aug 2023
Voor een klein prijsje weer helemaal klaar voor nog een volgende ronde,goed voor het milieu,en je kunt het heel gemakkelijk zelf monteren

Geweldig service!

Nadat ik zelf een verkeerd adres had opgegeven ben ik vervolgens geweldig geholpen! Product voldoet tevens volledig aan mijn verwachting
7 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Fijn programma en mooi resultaat k kon zelf het artikel bedrukken en…

Ik kon zelf het artikel bedrukken en naar smaak ontwerpen. Programma werkte eenvoudig en het resultaat is precies geworden zoals bedoeld.
14 jun 2023

Super product

De broodtrommel is echt heel mooi en ik vind het helemaal top dat er zo'n product gemaakt kan worden wat ook nog vaatwasser bestendig is.
18 jul 2023

Blij met Mepal ✨️

Precies wat je verwacht. Top producten 👍 Wegens succes kleine blauwe trommel ingeruild voor een grote zwarte! Elke dag een top lunch 😁✌️
RK
Ricardo K.
Apeldoorn
15 jul 2023

Reserveonderdelen besteld.

Fijn dat reserveonderdelen besteld kunnen worden om kapotte onderdelen te vervangen. Nette prijzen, snelle levering, duidelijke website.
MR
Ik heb losse ring met clip besteld voor broodtrommel Fijn dat het los besteld kan worden maar ook wel slecht dat het zo snel kapot gaat
Geïmporteerde beoordeling

Precies zoals verwacht en goede kwaliteit!

Een broodtrommel en fruitbakje besteld met een afbeelding erop. Netjes op tijd thuis geleverd en het zag er precies uit zoals verwacht.
13 mei 2023

Brooddoos

Ik bestelde een brooddoos met foto. De levering was snel en de foto zuiver van kwaliteit. Een mooi cadeau om te geven en om te krijgen.
20 jul 2023
Ik miste in een dop een afsluitring. E-mail gestuurd en 2 dagen later lag die vi de post op de mat. Nog nooit z’n goede service gehad.
29 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Eindeloze mogelijkheden voor een orginele trommel

De kleuren komen goed overeen met de site. Heel veel mogelijkheden om een eigen originele trommel of iets anders te maken. Heel leuk.
AG
4 nov 2023
Prima voorraad dozen zien er goed uit. Snel bezorgd en goed verpakt. Zoals bij mijn eerdere bestellingen is alles naar tevredenheid.
4 okt 2023
Kan er genoeg in kwijt voordat hij geleegd moet worden Jammer dat deksel niet volledig sluit Kocht hem juist voor de fruitvliegjes
5 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Product was snel binnen, en het zag er goed uit. En met voorgaande bestellingen, weet ik uit ervaring dat de producten mooi blijven.
19 okt 2023

Goede probleem oplossing

Er was een probleem met de bedrukking, maar na overleg met de klantendienst een herdrukking bekomen en het resultaat is nu perfect.
13 jul 2023

Ideaal voor school

Stevige beker, mooie kleur. Naam staat er duidelijk op. Ideaal voor school (met 32 kindjes in de klas) valt deze beker met naam op.
19 sep 2023
Artikel en webshop zijn zeer goed. Alleen jammer dat er gebruik wordt gemaakt van DHL is voor ons een minder betrouwbare bezorger.