mepal.com/nlBeoordelingen

mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen
mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl - Slimme producten voor thuis en onderweg

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling én eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in Nederland gemaakt. Mepal. Voor altijd.
Mepal BV
Aalsvoort 101
7241 MB Lochem
Rob De Bruijn

Beoordelingen voor mepal.com/nl

4.74/5.00

1.198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over mepal.com/nl

Prima levering.
Zeer tevreden
Die communicatie ging uitstekend . Bedankt .
behoeft geen toelichting
Zo geweldig goed verpakt. Compliment. En het assortiment van Mepal is heel erg mooi. Mooie kleuren en super kwaliteit. Je verneemt wel ik ben een grote fan. Nu het zo makkelijk gaat om het via internet te bestellen, koop ik het eigenlijk niet meer in de winkels die Mepal verkopen. Ook voor de caravan heb ik altijd Janneke Brinkman van Mepal gehad, de hele collectie. Kreeg altijd veel complimenten.
Makkelijk te bestellen en levering precies zoals aangegeven de volgende dag.
Goede kwaliteit, zoals gewend van Mepal. En ook de levering was prima geregeld en volgens afspraak.
ben reeds lange tijd bekend met mepal, en werd zelfs geholpen toen de dop van de thermosfles defect raakte, een mail naar Nederland en een nieuwe dop was kosteloos naar mijn huis adres gestuurd. en de fles was weer in orde, vandaar 3x uitstekend.
Perfecte en wederom vriendelijke service en levering
Top