mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.740 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

5 mei 2023
Het zijn fijne duurzame artikelen. Ik hoef mij geen zorgen te maken of het goed sluit.
20 apr 2023

Goede klantenservice

Kapot artikel ontvangen. Werd meteen goed opgelost en ik kreeg een nieuwe toegestuurd.
20 apr 2023

Snel en voldoen aan verwachtingen

Snel, gemakkelijk en toen het product aankwam voldeed het perfect onze verwachtingen.
27 okt 2023
Goede communicatie en informatie klopt. Bestelling werd op tijd en netjes afgeleverd
30 aug 2023
De foto is supermooi gedrukt en vaatwasser bestendig. Mn dochter is er heel blij mee!
27 aug 2023
Levering in circa 1 week, wel jammer dat er 2 kleine beschadigingen op 1 product zat.
11 aug 2023
Makkelijk te bestellen, vlotte levering van gepersonaliseerde bekers en broodtrommels
10 aug 2023
Snelle afhandeling van mijn bestelling , ook al ging het maar om een setje sluitclips
30 jul 2023
Top tig keer mijn ingerichte laadje met voorraaddozen, nordic green ingericht, happy
19 jul 2023

Losse deksels

Er waren 2 deksels van mijn bakjes verdwenen. Mepal verkoopt gelukkig losse deksels!
10 jun 2023
Snelle bezorging. Passende verpakking ( en niet een te grote doos gevuld met plastic)
11 apr 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kleuren, goede kwaliteit, broodtrommel makkelijk te sluiten door kinderhandjes!
HR
Hills R.
Tilburg
6 okt 2023
Gemakkelijk besteld. Snel geleverd. En de tips erna om schoon te maken. Heel handig!
5 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima service,snel geregeld. Alleen vond ik de prijs wel erg duur voor het bedrukken
8 sep 2023
Het personaliseren van de lunchtrommel en beker waren eenvoudig. Levering was vlot.
16 aug 2023
Qualiteit bakjes Verpakking gelukkig niet te groot. Zijn de plastic zakjes nodig ?
6 jul 2023
gemakkelijk om zelf te bedrukken, de bedrukking ziet er top uit en snelle verzending
25 mei 2023
Altijd alles binnen 1-2 dagen perfect bezorgd. Een perfecte webwinkel, mijn default.
27 apr 2023
Snel verstuurd en goed verpakt. Nog niet geprobeerd omdat het reserveonderdelen zijn
22 apr 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede website, duidelijk en overzichtelijk. Supersnelle orderverwerking en levering!