mepal.com/nlBeoordelingen

mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen
mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl - Slimme producten voor thuis en onderweg

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling én eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in Nederland gemaakt. Mepal. Voor altijd.
Mepal BV
Aalsvoort 101
7241 MB Lochem
Rob De Bruijn

Beoordelingen voor mepal.com/nl

4.74/5.00

1.198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over mepal.com/nl

Snelle service na constatering van een productie fout, meteen een heel nieuw item ontvangen zonder het foutieve te hoeven terug sturen
heel goed geregeld
Perfect
Bij bestelling van 2 kaasdozen kreeg ik er één met verschillende krassen op het deksel. Ik heb het niet teruggestuurd maar mijn conclusies uit getrokken.
Een uitstekend product. De bestelling wordt echter niet per e-mail bevestigd door Mepal. Erg vreemd Trusted Shops bevestigt de bestelling wel. Van de 2 producten die ik had besteld, is er maar 1 geleverd. Na contact met de service-afdeling is deze alsnog geleverd.
In 2 weken tijd 2 deksels kapot (sluiting afgebroken). Één telefoontje en mail en 2 nieuwe dozen ontvangen. SUPER service!!
Jullie krijgen van mij een hele warme douche!!wat een top service 10 met een griffel
alles dik in orde
Snelle en vlotte service!
Geen commentaar
Levering, producten en service allemaal uitstekend
GEWELDIGE DOZEN !!!
Alles in orde
Wij zijn zeer te vreden met snelheid van de levering en het product. Het product was ook goed verpakt.
Top producten, snel geleverd, dikke 10
Snelle en vlotte service
Snelle levering van een goed product, scherpe prijs en lage verzendkosten. Zo hoort het!
Fijn bedrijf , verstuurd snel . Ook goed ingepakt , en ook nog een kortings code van 10% voor de volgende X . Ik ben een tevreden klant
snelle en goede service
Bestellen ging soepel op de website. Email over bezorging was goed verzorgd. Bezorging was netjes op tijd en covid regels goed in acht genomen. Heel tevreden.