mepal.com/nlBeoordelingen

mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen
mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl - Slimme producten voor thuis en onderweg

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling én eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in Nederland gemaakt. Mepal. Voor altijd.
Mepal BV
Aalsvoort 101
7241 MB Lochem
Rob De Bruijn

Beoordelingen voor mepal.com/nl

4.74/5.00

1.195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over mepal.com/nl

Afmeting is niet goed te zien op de site. Geen standaard maat voor een broodtrommel. Voor terugsturen moeten we 6,50 euro verzendkosten betalen. Slechte zaak.
Duurde lang voor de bestelling binnen was en uiteindelijke kreeg ik een vieze gebruikte saladebox. Ik krijg van mepal wel een nieuwe toegezonden en mag de vieze houden alleen duurt dit wel even.
Bestelling na een week nog niet ontvangen. Telefonisch contact opgenomen waarna ik kreeg te horen dat het bestelde product niet op voorraad was en daar vast wel een mail van had ontvangen. Was helaas niet het geval.
1 artikel was niet voorradig. Dus sturen ze de rest van de bestelling ook nog niet door. Bij toeval ontdekt dat de prijzen voor zelfde producten in de winkel 30 a 50% goedkoper zijn dan op hun officiële webshop. Heb hierover mail gestuurd en hun antwoord was doodleuk 'jammer voor u mevrouw' Drinkfles die ik op hun site voor 28,99€heb gekocht, is echt niet beter dan een van 3,99€ uit de action.
Een van de bestede producten was niet op voorraad. Kreeg hier mail over. Zou nog een week duren. Na het annuleren van de order was het product toevallig net binnen. Annulering door laten gaan. Nog aan het wachten op de terug gave van het geld (Max 14 dagen) in deze tijd is het niet nodig om de voorraad weer gave op een site niet goed op orde te hebben. Viel mij erg tegen
Bestelling is nog steeds níét afgeleverd!!! Zeer teleurstellend.
nog steeds de schoolbeker van me dochter niet ontvangen en krijg ook geen contact hierover met niemand. slechte service.
Product is nooit aangekomen
Snelle levering, mooie producten en een kortingsbon. Top.