mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.792 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.065 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Na 10 dagen nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
Bestelling is niet geleverd.
20 mrt 2024
20 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal

Beschadigd pakket

Het product is echt super. Echter de bezorging was slecht. Het pakket was beschadigd waardoor de inhoud zichtbaar was. Wederom eeen slechte beurt van DHL.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van Mepal. Wij nemen dit heel graag op met DHL. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
10 feb 2024
Spullen gekocht,betaald en nooit ontvangen
Antwoord van mepal.com/nl
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Het is om voor mij onverklaarbare reden teruggestuurd naar Mepal. Zij reageren enigszins traag op mijn mail.
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal

Spullen worden niet geleverd

18 december wat kleine spullen besteld. 29 december nog steeds niets geleverd. Wegblijven dus bij de webshop van dit bedrijf!
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Gezien er meerdere reviews geplaatst zijn heb ik net via de mail meer informatie over jouw bestelling gegeven. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. En anders vernemen wij dit natuurlijk graag, je mag dan op onze email reageren. Met vriendelijke groet, Dorien , klantenservice Mepal
Het zou 2-4 werkdagen duren, maar na 2 weken nog steeds niets binnen en ook geen updates.
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 08 20 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal

geen klant contact

mijn bestelling is geannuleerd en klantenservice reageert niet
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. We zien dat je op 02-01-2024 van ons een reactie hebt gehad per mail. Heb je nog vragen, dan zijn wij te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal

niets ontvangen

We hebben , na 13 dagen, nog niets ontvangen.
Antwoord van mepal.com/nl
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen!
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 820820 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
pakket niet ontvangen
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
6 jan 2024
Antwoord van mepal.com/nl
De Melkkoe! Fijn dat je onderdelen kunt kopen als er iets stuk is, en dat in het kader van duurzaamheid. Maar als je deksel stuk is dan moet je los de clips erbij bestellen, oke dan is dat zo. Nu blijkt dat ik ook het rubbertje ook erbij had moeten bestellen... WTF. Serieus! Nu sluit mijn deksel niet goed, maar ik ben echt nog meer geld kwijt aan de losse onderdelen dan dat ik een nieuwe broodtrommel had gekocht. Dus geen positieve waardering van mij. Ben eigenlijk gewoon boos dat dit jullie strategie is om geld binnen te harken. Succes, ermee, maar ik stap wel over naar een ander merk
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
11 sep 2023
Communicatie. - bestelling verzonden - track & trace mail - geen bestelling anderhalve week - na mail verzenden, mail terug dat het eraan komt - mail dat delen bestelling niet voorradig zijn Nieuwe bestelling (oa lunchbox large 2x) - bevestiging - mail met verzending - opnieuw mail dat delen bestelling niet voorradig zijn, order wordt deels gecancelled en volgende week komt het misschien binnen dus dan kan ik proberen opnieuw te bestellen (zonder garantie dat het er dan wel is). Gratis verzendcode. Ik heb de lunchboxen ergens anders besteld, binnen 1 dag binnen.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor!
Mijn eerst XL box was van slechte kwaliteit. Zijkantjes braken snel af. Echter de kids blij met het gepersonaliseerde deel en qua afmetingen een prima maat voor school. Dus een tweede besteld. Deze tweede kwam vervormd aan. Nooit hersteld. Nu bij de derde is het pakket niet aangekomen. Een probleem met leveren. Klantenservice verwijst naar dhl en dhl naar Mepal. Was voor sinterklaas en tot op heden niets binnen. Service slecht dus ook.
30 aug 2023
Vriendelijkheid en kantservice ontbreekt bij het melden van mijn probleem. Reactie dat staat duidelijk beschreven op de site klopt niet, misschien als je de website bezoekt met een laptop maar via mobiel en bewerkings programma in ieder geval niet. Heel teleurstellend als je drie broodtrommels koopt met drie keer zelfde fout en geen mogelijkheid voor retour en of andere passende oplossing.
1 sep 2023
8 sep 2023
Het is nog steeds niet binnengekomen. Elke dag kan ik inloggen via een code die ik per mail kreeg en steeds wordt dan beloofd dat het die dag bezorgd wordt, maar het pakketje is nog steeds niet bezorgd. Het duurt echt idioot lang, al bijna twee weken sinds ik het bestelde. Het feestje is al een week voorbij. Toch hoop ik dat het nog bezorgd wordt en dat het dan hartstikke leuk eruit ziet.
22 sep 2023

Nieuwe klemmen klemmen niet goed

De vorige keer nieuwe klemmen gekocht om op een bestaande deksel van een lunchtrommel te bevestigen en deze keer een nieuw deksel gekocht maar beide keren valt het op dat de deksel niet meer stevig op de trommel klemt. Klemmen gaan vanzelf open, deksel valt gewoon van de trommel af ondanks dat de klemmen op de juiste manier bevestigd zijn. Zonde van de geld dus, bijzonder teleurstellend!
25 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Ik vermoed dat je de afdichtring niet hebt overgezet.