mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl
Beoordelingen:

2.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.750 beoordelingen in totaal  

4,52
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

de meest kritische beoordeling

3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

 Sorteren  
Relevantie
(54)
(129)
Resetten
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van een afgedrukte foto op een drinkbeker is heel erg slecht. De afdruk is mooi maar na 1 dag zitten er al krassen op en na 2 dagen begint de foto gewoon af te bladderen. Was de beker nog niet eens in een afwasmachine geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
8 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gezien het belang om duurzaam om te springen met materialen bestelde ik een nieuwe dop voor een drinkbeker. Incl. verzendkosten ben je helaas bijna net zo duur uit als wanneer je een nieuwe beker koopt bij Blokker.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
11 mrt 2024
Bedankt voor je review. Mepal biedt losse onderdelen aan de op website voor een aantal producten. Daar staan, net als onze andere producten, inderdaad verzendkosten tegenover. Je hebt hier de keuze uit een los onderdeel of een volledig product te bestellen. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer

Zorgen dat bol.com niet 10,- voor jullie product kan kiezen. Soort laagste prijsgarantie geven net als Jumbo en Hornbach. Voelt heel naar om daar na de koop achter te komen.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
7 mrt 2024
Bedankt voor je review. Zou je ons een e-mail willen sturen met je vraag/opmerking in deze review ? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Gehele bestelling teruggestuurd, omdat het niet het juiste was. Moest ik €7,50 retour kosten voor betalen. Belachelijk. Voor mij niet meer via de website.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
2 dagen geleden
Bedankt voor je review. Het spijt me om te lezen dat de retourzending niet naar verwachting is. De voorwaarden voor het retour zenden staan op onze website vermeld. Voor meer informatie verwijs ik je graag naar deze link: https://www.mepal.com/nl/klantenservice/retourneren Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De vorige broodtrommel ging al binnen 6 maanden kapot. Helaas is er geen ander merk dat platte broodtrommels verkoopt. Anders ging ik daar zeker naar toe
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ongelooflijk slechte klantenservice en klantvriendelijkheid. Belachelijke reacties op retour artikelen en ronduit onbeschoft aan de telefoon!
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
het is meer dat ik elke x pech heb en niks win alleen ma geld breng dat is heel jammer
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
15 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je nog niets hebt gewonnen bij ons. Ik zou zeggen hou onze Socials in de gaten. Wellicht dat er nog eens een kans komt bij een Winactie. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 5 dagen bestelling nog niet binnen. Dus op basis daarvan een slechte beoordeling.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
11 mrt 2024
Bedankt voor je review. Ik stuur je een persoonlijk bericht over jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beker laten bedrukken met naam naam totaal onleesbaar
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
12 dagen geleden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 10 dagen nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
15 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
7 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen goede ervaring met bestelling los onderdeel

Vanuit duurzaamheid perspectief had ik een losse deksel besteld voor een lunchbox aangezien de huidige kapot was. De deksel bleek, ondanks zelfde type, niet volledig aan te sluiten. Daarnaast moet je de bevestigingsklemmetjes aan de zijkant nog apart bestellen terwijl die juist kapot was gegaa . De telefonische klantenservice is ook weinig klantgericht dus helaas niet voor herhaling vatbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
19 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat onze service niet voldoet aan je verwachtingen. Op onze webshop is zichtbaar dat de deksel zonder sluitclips en afdichtring wordt verzonden. Dit is vanuit duurzaam perspectief. Vaak kan de klant deze onderdelen namelijk overzetten van de oude deksel. Mocht dit niet kunnen, dan kun je als klant zijnde de afdichtring of sluitclips zelf nog erbij bestellen. Mocht je onze uitleg niet duidelijk vinden, dan mag je met je vraag natuurlijk altijd nog eens contact met ons opnemen. Dit mag via klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendeijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Beschadigd pakket

Het product is echt super. Echter de bezorging was slecht. Het pakket was beschadigd waardoor de inhoud zichtbaar was. Wederom eeen slechte beurt van DHL.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
16 feb 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van Mepal. Wij nemen dit heel graag op met DHL. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De helft van mijn bestelling was niet aanwezig in t pakket
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
12 feb 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Spullen gekocht,betaald en nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
12 feb 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
23 feb 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
19 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat onze service niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal.
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
30 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Deksels Volumia 350 ml niet meer leverbaar ?!!???

Ik heb 6 bakjes Volumia 350 ml die zeer intensief worden gebruikt. Daarom heb ik al eerder kapotte deksels vervangen en nieuwe bakjes bijbesteld, ook omdat dat duurzamer is dan nieuw kopen. Nu heb ik mij vergist in het formaat, dus de deksels die geleverd werden, zijn te klein. Tot mijn ongenoegen blijken de deksel die ik nodig heb niet meer leverbaar te zijn. Hoezo duurzaam, Mepal?
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/nl
23 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal