mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.792 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.059 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

19 jul 2023
Het geleverde product voldeed niet aan mijn ontwerp. De onderdelen die ik in wit had gekozen, werden geleverd in grijs. Ook stond in mijn foto een lelijke grote Mepal relief druk, extra naast het Mepal logo wat toch al op je product wordt gezet. Overbodig en niet mooi.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je klacht met foto en aankoopbewijs of bestelnummer te mailen naar ons? Dan kijken we graag mee met je mee wat we kunnen doen voor je. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
7 jul 2023

Goede producten, verzending kan stuk milieuvriendelijker

Goede producten. Ik vind het wel jammer dat als ik alleen een nieuwe dop voor een school beker bestel deze in een 10x zo grote doos via een bezorgdienst wordt geleverd. Kan ook gemakkelijk in een envelopje wat mij betreft.
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering bij Mepal. Goede feedback die we meenemen bij onze ontwikkeling!
4 sep 2023
Stond binnen 1 dag geleverd uiteindelijk moest ik bijna week wachten terwijl mijn zoontje nodig had voor school. Ik had hem 4 dagen van te voren besteld was al een zoek tocht op de beker te vinden en ook in de kleur.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor!
2 jun 2023

Nog steeds niet bezorgd

Het is al bijna twee weken sinds de bestelling en het heeft nog niet de magazijn verlaten. De producten zijn prima maar de bezorging is een ramp. Volgende keer ga ik ze via andere websites of niet bestellen.
25 jun 2023
Na 1,5 week nog niks ontvangen. Helaas niet op tijd voor de vakantie. Geen enkele communicatie vanuit Mepal over waarom het nog niet geleverd is. Website geeft aan levertijd rond 3 werkdagen...
26 aug 2023
Levertijd bleek (veel) langer dan aangegeven, maar ik werd hier niet proactief over geïnformeerd. Zelf achteraan moeten gaan. Daarna de bestelling wel kunnen annuleren en snel geld terug.
28 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over het leveren van jouw bestelling van Mepal. Helaas kan het voorkomen door bijvoorbeeld door ziekte of vakanties aan onze kant, dat jouw bestelling wat later geleverd wordt. Je mag ons altijd bellen over de status van jouw bestelling via 0573-820820 of via klantenservice@mepal.com
15 aug 2023

Geen reactie na klacht.

We hebben na ontvangst van het pakket een mail gestuurd dat er in1 ontbijtbord een rare vlek in de rand zit, tot op heden geen reactie gehad, dat verwacht je niet bij een bedrijf als dit.
15 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij hebben helaas geen bericht van jou ontvangen op klantenservice@mepal.com. Ik stuur je even een persoonlijk bericht om tot een oplossing te komen.
Het ontwerpprogramma geeft niet duidelijk aan of het plaatje goed is/groot genoeg is als je zelf gaat ontwerpen. Dat zou enorm schelen. Want terugsturen mag niet. Bitse klantenservice.
8 jul 2023
Mooi setje (broodtrommel en drinkbeker) maar jammer dat er duidelijk kleurverschil zit in de kleur van de broodtrommel en drinkbeker terwijl het dezelfde kleur behoort te zijn.
13 aug 2023

Niet magnetron bestendig

Magnetron schaal is niet echt een magnetron schaal. Hij kan zonder deksel paar minuten in magnetron, diens juist en schaal met deksel te hebben voor in magnetron
14 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Voor de Cirqula zijn er aparte magnetronbestendige deksels verkrijgbaar via onze webshop. Dit staat ook bij het product omschreven. Daarnaast hebben wij ook de Easyclip die een deksel heeft die in de magnetron mag. Let wel op onze voorschriften voor gebruik in magnetron.
De vorige broodtrommel ging al binnen 6 maanden kapot. Helaas is er geen ander merk dat platte broodtrommels verkoopt. Anders ging ik daar zeker naar toe
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
De afdruk op beker viel mij erg tegen de foto heel smal afgedrukt en de naam ook zoiets zou ik toch niet iemand adviseren.
17 jun 2023

Weinig service gericht

Bij een vraag over een mogelijke ruiling werd er niet service gericht geantwoord. Ik had vrij weinig aan het antwoord.
RK
René K.
SCHERPENZEEL GLD
Ik heb verschillende pogingen gedaan om Mepal te mailen met mijn klacht, maar ik krijg geen reactie op mijn mail...;(
5 okt 2023
Ik heb een beschadiging op een bakje. Ik heb hier ook al een mail over gestuurd maar helaas geen reactie.
6 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Jouw bericht is ondertussen beantwoord.
2 jun 2023
Kleur is toch anders als op het plaatje. En er kan geen kokend water in; thee geeft onuitwisbare aanslag
13 okt 2023
Eerste bestelling niet goed doorgekomen. Outlet voorbij. Tweede bestelling nog niet ontvangen.
16 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij zien dat de goed doorgekomen bestelling inmiddels aangekomen is. Ik wens je veel plezier van de aankoop!
10 okt 2023
Verkeerde kleurstelling geleverd. Er wordt niet gereageerd op een mail hierover.
11 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij zoeken graag voor je uit wat er mis is gegaan, op jouw mailtje is inmiddels gereageerd.
2 sep 2023
Bestelling kwam pas 7 dagen later aan. Snel krassen en snel kapot opening bakje.
9 sep 2023

Verzenden duurt erg lang

Ik vind dat het te lang duurt voordat het product verzonden wordt door Mepal.
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand.