mepal.com/nlBeoordelingen

mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen
mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl - Slimme producten voor thuis en onderweg

Mepal is een slim, handig en innovatief merk voor thuis en onderweg. De producten zijn te herkennen aan hun goed doordachte oplossingen, functionele en tijdloze uitstraling én eigentijds design. Mepal zorgt ervoor dat genieten op belangrijke momenten in het leven heel gemakkelijk wordt. Het Nederlands bedrijf bestaat in 2020 maar liefst 70 jaar. Vrijwel alle producten worden nog steeds in Nederland gemaakt. Mepal. Voor altijd.
Mepal BV
Aalsvoort 101
7241 MB Lochem
Rob De Bruijn

Beoordelingen voor mepal.com/nl

4.74/5.00

1.195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over mepal.com/nl

Had 20 artikelen besteld waarvan 10 geleverd. 3 x mail moeten sturen die blijkbaar niet aankwam. Dan gebeld en achteraf per whatsapp moeten contacteren op hun vraag. Nu hebben ze daarop wel snel gereageerd om gemeld dat ze de missende artikelen gaan opsturen. Wel zeer vriendelijke mensen. gewoon een spijtig misverstand, maar ik blijf wel superfan van hun producten!
Bij bestelling van 2 kaasdozen kreeg ik er één met verschillende krassen op het deksel. Ik heb het niet teruggestuurd maar mijn conclusies uit getrokken.
Een uitstekend product. De bestelling wordt echter niet per e-mail bevestigd door Mepal. Erg vreemd Trusted Shops bevestigt de bestelling wel. Van de 2 producten die ik had besteld, is er maar 1 geleverd. Na contact met de service-afdeling is deze alsnog geleverd.
Ik voind het product matig. de eierlepeltjes hebben bij het erfdeel een scherpe rand. Dit vind ik zeer onplezierig in het gebruik. Jammer voor een lepeltje van deze prijs. Iets waar jullie niets aan konden doen, maar de post wel. De post had het pakje op een volkomen verkeerd adres bezorgd.
Product is prima dan kan ik niets van zeggen. Levering is niet echt vlot. Service matig gescoord omdat toen ik bestelde sprake was van een actie. Gratis product bij een x bedrag. Ik zat hier 1 cent onder! Dus geen gratis product. Grens wel bijzonder strategisch gekozen. Ik had gewoon meerdere producten besteld. Een logische set van beker en lunchtrommel.
Duurde wel wat langer (4dagen)
Verzendkosten zelf betalen bij niet bevallen product, echt niet van deze tijd. Voor €20 besteld, en €7,25 verzendkosten betalen. Kon op afbeelding niet goed genoeg zien dat rooster zowat plat op de bodem lag. Dus niet geschikt. Ga hier nooit meer bestellen! Edith Schlösser
Bij DHL was mijn pakketje op woensdag verkeerd gesorteerd en opnieuw aangeboden op vrijdag tussen 11 en 3. Echter kwam het pakketje om 18.45 pas. Bestelling was verder in orde
Producten waren snel geleverd en zag er netjes uit.
Het artikel voldeed niet aan de verwachting, om het retour te zenden kom je wat obstakels tegenDHL de vervoerder neemt het niet terug heeft een barcode nodig die er niet is Postnl heeft een uitzonderlijk tarief nl 7,25 Ik bedenk me of ik nog wat zal bestellen.
Ik wilde een tweede bestelling doen en de kortingsvouchter aanspreken: daarop verscheen dat die verlopen was of zoiets. Jammer hoor.
Ik heb twee XL lunchbox en en bij beide is één van de zijkanten afgebroken. Heel slecht, want zo lang heb ik de boxen nog niet.
Op maandag 13 januari ontving ik de mail dat mijn bestelling verzonden werd. Één week later is het pakket nog steeds niet geleverd.
4 keer iets proberen te bestellen elke keer bij afrekenen kreeg ik een foutmelding. Wilde gebruik maken van afterpay. Toen uiteindelijk maar met creditcard betaald. Toen ik de klantenservice wilde bellen waren ze gesloten. Ik ben wel erg tevreden met de producten Wil zelfs meer bestellen hoop dat het dan makkelijker gaat
Ondanks de feestdagen, redelijk snel geleverd. Zondag besteld, vrijdagmiddag in huis.
Wegens de onderop in het plastic bedrukte Mepal naam zit mijn kom niet vlak op mijn aanrecht, werkblad of tafel.
Zakelijk bestellen moest via de webwinkel, waardoor ik 250x heb moeten klikken om een product te bestellen. Verder snelle service en mooi product
Het was handig geweest als ik een ander levertijdstip aan had kunnen geven. Nu heeft het pakketje 3 dagen bij de buren 3 huizen verderop gelegen. Het product (kunststof glazen) valt tegen: ik had het iets groter en vooral dikker verwacht.
Mijn bestelling was niet meer heel,waarschijnlijk stuk gegaan bij de post.