mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.740 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Te laat geleverd

Over het product ben ik zeer tevreden, maar de aangegeven levertijd was helaas niet aan de orde. Het product was 2 werkdagen te laat.
Prima product afgeleverd . Minpunt geen duidelijke info over bezorgdatum nadat ik bestelling heb geaan
De clipjes van de brood trommels gaan snel kapot.
De betaling ging niet goed op de website. Hierdoor kreeg ik de melding dat de betaling en de bestelling niet was gelukt. Toen nogmaals de bestelling en betaling gedaan. Vervolgens was de betaling wel twee keer afgeboekt. Heb ik direct een mail gestuurd dat de bestelling 2x is betaald. 3 dagen later kreeg ik een mail dat niet alleen de betaling maar ook de bestelling 2x was doorgekomen. Uit coulance mocht ik 1 bestelling retour zenden en kreeg ik ook 1 betaling retour. Netjes opgelost. Het product is fantastisch. Mooie foto bedrukking.

Wijziging niet mogelijk

Bestelling op vrijdag voor 7.41 uur geplaatst. In de bevestiging gezien dat ik de kleuren niet goed veranderd heb. Gelijk een mail gestuurd om 8.02 uur. Krijg ik maandagmiddag een mail dat de bestelling niet meer gewijzigd kan worden omdat deze al verzonden is

matige kwaliteit

De opdruk is leuk geworden maar ik vind de “oortjes” van de broodtrommels erg kwetsbaar. Een beetje lullige kwaliteit. Mijn zoon bevestigde dat veel vriendjes op school zulke trommels hebben en dat de oortjes meestal afbreken.
Ik heb nog steeds de bestelling niet ontvangen. Krijg dagelijk van de bezorger een bericht dat ze komen maar tot op vandaag heb ik de bestelling niet ontvangen.
Retourbeleid niet klantvriendelijk (verzendkosten eigen rekening)
De klep sluit niet volledig af.
19 sep 2023
Wij bestelden 2 losse deksels, hierbij dus ook 3 rubberen banden en 2 sets sluiting clips. Dit samen is bijna net zo duur als een geheel nieuw trommeltje. In het kader van duurzaamheid is dit, naar mijn mening, niet meer passend bij deze tijd. Juist toch stimuleren om het incomplete trommeltje toch verder te kunnen gebruiken. Of het enkele dekseltje van een nieuw bakje te voorzien. Dit zou meer gestimuleerd worden als de prijs aangenamer zou zijn voor het losse artikel.
LP
Lydia P.
Bergschenhoek
28 aug 2023

Ik vond de levertijd bijzonder lang duren.

Ik vond de levertijd bijzonder lang, daar werd ik niet over geïnformeerd pas nadat ik zelf een mailtje stuurde, daarop wel direct antwoord en uitleg. Maar ik vindt het wel zo netjes als iets langer dan 5 dagen duurt dat een bedrijf dan zelf even een mail stuurt. 8 dagen duurde de levertijd, de producten van Mepal zijn natuurlijk zonder twijfel goed van kwaliteit en zien er mooi uit!
RZ
Rudi. z.
Fijnaart
27 apr 2023
Voor mij NIETS, want ik gebruik jullie dozen niet waarvoor ze gedacht zijn ! Ik gebruik ze als water bakjes voor mij Orchideeën ! Voordeel is daarbij dat jullie dozen doorzichtig zijn, orchideen en hun wortels houden van licht, dus jullie bakjes zijn perfect hier voor. Als er kans is onze deze bakjes op halve hoogte te maken zou het nog meer perfect voor mij zijn ! ???
1 sep 2023

Niet tof

Snellere levering! Op dinsdag bestel en week later pas binnen. Nooit mail gehad over wanneer het pakket verstuurd is! Gingen naar Disney en had geen kinderfietsen meer in huis. Ja. 1 zonder ring( bestelling) voor zoon en voor dochter prinsessen week waren beide zwaar teleurgesteld dat zij niet de leuke flessen mee mochten. Doos was keurig geleverd door dhl( zoals altijd)
Vroeg was beter In het verleden kreeg je bij elke bestelling nog een kortingskaart. Als de kortingskaart weer wordt toegevoegd is het vier sterren waard. Als de kortingskaart per mail wordt verzonden i.p.v. op papier bij de bestelling is milieuvriendelijker en dan is de service perfect 5 sterren waard, mits de kaart een langdurige looptijd heeft.
23 apr 2023
Waardeloos dat je bij de deksel van een lunchbox nog appart de binnenring moet bestellen. Ik was die dus vergeten dus moest hem nog nabestellen dus weer verzendkosten. Het staat er wel bij geschreven maar dat verwacht je niet dus let je daar niet op. Zorg gewoon dat hij daar standaard bij zit. Dan vergeet niemand die.
10 sep 2023
Ik vond de fruitbox erg klein en dezelfde maat met opdruk was 5 euro goedkoper. Ook was de bedrukking op de beker maar voor de helft, maar dat laat ik dan maar voor wat het is. Hier ook een mail voor verstuurd, maar geen reactie op ontvangen. Vond de service en snelheid een aantal jaar geleden beter.
22 jul 2023

Kruidenpotje pin en touwtje…

Ik heb de kruidenpotje pin en touwtje besteld. Helaas zijn de touwtjes een stuk korter dan de oorspronkelijke touwtjes die bij mijn kruidenpotjes zaten. Daardoor hangt het touwtje maar een klein stukje in het reservoir met water. Teleurstellend. De levering en bezorgtijd was op orde.
15 okt 2023
Ik had het verkeerde besteld, omdat de afbeelding op de site onduidelijk was Maar het terug sturen is nog duurder dan wat het bakje kostte. Dus nu heb ik een bakje liggen waar ik niets mee kan. Wel het goede besteld, wat overigens prima is. Maar de service kan beter
2 sep 2023

(Nog) geen reactie van de klantenservice

De schalen die ik besteld had zijn super! Helaas was de midden en onderdeksel voor mijn lunchpot, die ik ook besteld had, beschadigd. Ik heb 3 dagen geleden een mail met foto's naar de klantenservice gestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen.
3 apr 2023
Product is niets op aan te merken, goede kwaliteit. Wel een beetje onduidelijke website, welke bakjes ,vakjes en vorkjes e.d zitten er wel of niet bij . De mooie afbeeldingen van de producten kunnen misleidend zijn in dit opzicht.