mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.750 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Zeer slecht verpakt,product prima!

Product is super maar zeer slecht verpakt. Beker zat in het papier maar brooddoos zo los ernaast. Deksel eraf gegaan tijdens transport. Had zeer snel kunnen beschadigen of iets dergelijks, is niet gebeurd gelukkig maar een verpakking extra of anders ingepakt zou voor zo'n groot bedrijf wel een aandachtspunt kunnen zijn! Ook voor het zicht,staat ook wat netter als het goed verpakt zit.
De klantenservice. Wat beter kan; onderdelen van producten langer in productie houden. Mijn zoon heeft nu twee jaar een beker, de dop is lek, maar ik kan er geen nieuwe meer bij kopen. Is uit de productie. Jammer.

Geen bevestiging maar wel snelle levering

Snelle levering. Wel vreemd dat ik geen bestelbevestiging kreeg waardoor het spannend bleef of mijn bestelling echt zou komen. Maar dat ging goed gelukkig. In een envelop en met slechts 1 postzegel, top!
Prima materiaal, duurzaam. Fijn om losse onderdelen bij te bestellen. Snel geleverd. Alleen jammer dat er geen rubbertje bij een nieuwe deksel zit. Zou eigenlijk wel een te verwachte service zijn...
Ik wilde een losse deksel kopen van een botervloot. Dat ging helaas niet waardoor ik de onderkant weg moest gooien. Jammer dat daar niet duurzamer in mee gedacht wordt.

Onderdelen bijbestellen

Heel handig dat je alle losse onderdeeltjes kunt bestellen als er iets kapot is. Ik vind ze wel nog redelijk duur voor bijbestelde clipjes of rubberen bandjes etc.
Snelle bezorging, dus op tijd voor de verjaardag van mijn nichtje. De doos waar het artikel in zat was beschadigd, maar het artikel gelukkig niet.
Ziet er op zich mooi uit. Ik hoop alleen dat de opdruk blijft zitten in de vaatwasser. Ligt wel dik op de drinkfles.
Bezorgtijdstip ruim vooraf aangekondigd, met de mogelijkheid andere opties te kiezen. Zending goed verpakt.

Losse onderdelen

Superfijn dat er losse onderdelen te bestellen zijn van de pop-up flessen! Prima levering via DHL.
Heel fijn dat je onderdelen kan bestellen. Iets sneller leveren zou nog fijner zijn.
Alles was netjes ingepakt. Binnen de aangegeven tijd geleverd.
De producten en het kunnen erbij bestellen omdat het op was
gft-emmertje is echt een aanwinst op het aanrecht
RW
Rob W.
Boxtel
Makkelijk te bestellen, goede service
MK
Marga K.
Malden
Correct geleverd, zoals het hoort!
Makkelijk besteld en snel in huis.
Snelle levering, losse onderdelen
snelle en correcte levering
Mooie print en kwaliteit.