mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.792 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.065 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

9 jul 2023
Prettig dat alle onderdelen los te bestellen zijn. Alleen jammer dat de deksels van de broodtrommels redelijk snel kapot gaan.
30 aug 2023
Goed bestelproces. Het was eenvoudig het juiste product te vinden. De verwerking van de bestelling zou iets sneller mogen.
22 sep 2023

Goede service

Er was schade aan het product dat ik besteld had en heb ik gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen. Dus hele goede service!
23 jun 2023

kindproof

De lunchboxen zijn niet kindproof en gaan te snel kapot op de scharnieren. Maak ze kindproof, van siliconen ofzo iets.
28 aug 2023
Goede degelijke producten. Stevig ingepakt voor verzending. Helaas pas met 5 werkdagen verzonden ipv de aangegeven 1-3.
Losse onderdelen zijn makkelijk te bestellen en worden snel geleverd. Pop-up doppen van drinkflessen gaan snel kapot.
26 aug 2023
Goede kwaliteit product, maar verpakking was slecht dichtgemaakt. Verpakking was ingedeukt en gedeeltelijk open.
15 mei 2023
Ik vind het erg goed dat dekseltjes los bijbesteld kunnen worden. Verbeterpuntje: minder verpakkingsmateriaal
16 sep 2023
Alles naar wens verlopen. Maar kleurkeus verschild per artikel en daarom is combineren lastig. Vaak compromis.
4 aug 2023
Fijne transparante voorraaddozen als vervanging van de oude. Sluiten mooi af. Snel geleverd en goed verpakt.
20 aug 2023
Mooie fotokwaliteit, alleen jammer op het fruitbakje dat de foto een stukje van de boven en onderkant mist.
27 jul 2023
Alle bakjes 4stuks waren verpakt in plastic per bakje zou dit ook in ander materiaal kunnen ? Papier of zo!!
24 jun 2023

Broodtrommel

Eigen ontwerp maken op website via smartphone was best lastig. Resultaat is wel erg mooi! Product is stevig.

broodtrommels

Bij de broodtrommels zijn de afsluit klepjes erg kwetsbaar, of die veranderen of een extra setje meegeven.
10 jun 2023
Realistische prijzen en ze gaven direct aan dat de levering ongeveer 5 dagen konden duren. Dit is prettig.
28 aug 2023
Mooi dat je zelf een ontwerp op je lunchset kan laten drukken. Snel geleverd. Sneller dan verwacht.
10 nov 2023
Mooie kleuren, goede afdruk. Alleen het bewerkingsprogramma was niet heel handig en liep soms vast.
1 nov 2023

Aanrader

Eenvoudig te maken via de site. Snelle levering. Mooie druk van de foto en tekst. Goede kwaliteit.
21 sep 2023

Top!

Het product voldoet aan de omschrijving. Het opvolgen van de levering was wel een beetje chaotisch…
5 aug 2023

Erg leuk

Heel erg leuk met je eigen naam en de kleur die je zelf wilt. Dat belooft al een leuke school jaar!