mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.740 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Geïmporteerde beoordeling
Heel erg tevreden met bestelling. Het enige wat ik wat lastiger vond, was om de regenboogtrommel te vinden en later ook om de zelfde beker bij te vinden
Snelle levering. Jammer van de te grote verpakking voor een klein item waardoor verzendkosten onnodig hoog worden en minder milieu bewust
3 feb 2024

Leuke producten/geen gratis retour

Leuke producten, goede klantenservice wel alleen jammer dat de retourkosten volledig voor de koper is, dat is de enige dat ik minder vind.
Ik heb geen bevestigingsmail van de bestelling gehad, maar ben aan de telefoon uitstekend geholpen. Levering was snel.
Goede producten. Waren we al bekend mee. 4 sterren omdat retourkosten op eigen rekening is.
17 feb 2024

Lange levertijd

Prima, maar wel lange levertijd. Duurde ruim een week voordat de envelop in de bus viel.
Super makkelijk toegankelijke website, eenvoudig kunnen bestellen en snel geleverd.
Beter beschrijven hoe de anti lekbeker werkt, want we snappen het niet!
JJ
Joyce J.
Enschede
Alles mooi en goed alleen wel aan de prijs vind ik .
NV
N v.
Ahout
24 feb 2024

Hebbes…

Eindelijk kunstof bekers met oor gevonden.

Het fruitbakje vind ik vrij klein.…

Het fruithapje vind ik vrijblijvend klein.
Geïmporteerde beoordeling
Tevreden !!