mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.740 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

(1983)
Goede service! Bereikbare klantenservice! Oplossingsgericht . Wellicht iets sneller versturen , verder alles prima
Het bestelde product voldeed aan mijn verwachtingen. Ook de snelle levering is heel fijn. Ben helemaal tevreden
de producten snel gelevers en fijne producten , ik zou het wel graag wat leuker voor de beurs zien erg duur
Het is fijn om onderdelen van broodtrommels apart te kunnen bestellen! Het bespaart geld en grondstoffen.
Goede en snelle bezorging! Voorraad bakjes zijn super handig en zien er goed uit ook de deksel sluit goed

Fijn losse onderdelen !

Super handig dat je onderdelen los kan vervangen dat je niet een heel nieuw bakje hoeft aan te schaffen.

Goede producten snel geleverd

Goede producten, goed verpakt en netjes bezorgd. Ook fijn dat er reserve-onderdelen te koop zijn.

Prima producten

De Cirqula vershoudbakjes zijn lekproof. Heel fijn. Mooie kleuren ook. En passen goed in elkaar.
DB
Dorien B.
Amersfoort

Gewoon wat je kan verwachten

Gewoon wat je kan en mag verwachten. Een goed product, eenvoudig te bestellen en vlot geleverd.

Super

Snelle, vriendelijke en behulpzame klantenservice. Snelle levering persoonlijke producten.
9 mrt 2024
Hele fijne ervaring na iets wat fout is gelopen. Maar klantenservice hielp mij goed op weg
DR
Debbie R.
Julianadorp
Leuke aanbieding (3+1 gratis), waardoor ik mijn gehele camping servies heb gecompleteerd
AK
Anna K.
Haarlem
Uitstekend product, uitstekende afhandeling, keurig op de hoogte gehouden van levering.
Geïmporteerde beoordeling
Schoolspullen gepersonaliseerd. Precies zoals op het plaatje tijdens het personaliseren.
Snelheid van verzenden en dat de mogelijkheid er is om reserve onderdelen te bestellen
Ik ben dol op de meeneem bekers van Mepal . Dat is de reden dat ik er nog een kocht!
AB
Agnes B.
Musselkanaal
9 mrt 2024

Beschadigde bestelling

Kaasbak bij verzending beschadigd. Binnen twee dagen kosteloos een nieuwe gekregen.
Supermooie spullen weer, fijn in gebruik, mooie kleuren en snel en netjes geleverd
Makkelijk en snel een vervangend onderdeel geleverd gekregen wat stuk was gegaan
Snel gevonden wat ik zocht, snel geleverd en ze worden alweer optimaal gebruikt.