mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.790 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.998 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

(2075)
25 jun 2023
Snel verzonden zodat het toch nog op tijd was voor vaderdag en de opdruk is precies zoals ik wilde. Kids blij, papa blij!
29 mei 2023
Zelf een foto aangeleverd om op een broodtrommel te plaatsen. Superleuk en uniek geworden, erg snel verzonden en in huis
23 mei 2023

Vervangende onderdelen ❤️

Complimenten voor het aanbieden en verzenden van alle(!) onderdelen. Ook nog voor een heel redelijke prijs. Complimenten!
LO
Lia O.
Breezand
13 jun 2023

Mooie artikelen, prima prijs.

Zoals ik al schreef, mooie goed bruikbare artikelen, goede kwaliteit , veel keus voor een prima prijs. Snelle levering.
15 jul 2023
De plastic wijnglazen zijn perfect. Zien er heel erg echt (glas) uit. Wij gebruiken ze vooral op de boot, heel handig!
13 jul 2023
Bestelling niet binnen gekomen maar wel verstuurd. Klantenservice gebeld en meteen opnieuw verstuurd zonder enig gedoe.
12 aug 2023
De producten van Mepal zijn van goede kwaliteit en gaan lang mee. Maar ik vind de kleuren momenteel zo ontzettend saai
30 jul 2023

Goede service, mooie producten

Ik koop altijd de schoolbroodtrommels voor de kinderen bij Mepal. Goede ervaringen met hun klantenservice en garantie.
22 jul 2023
Ik gebruik al jaren de produkten zoals o.a. schoolbekers en broodtrommels van Mepal omdat ze van goede kwaliteit zijn.
WG
Willie G.
Sittard
19 apr 2023

Goede kwaliteit, fijne service

Goede kwaliteit, fijne en snelle service, we gebruiken al meer als 50 jaar producten van Mepal en zijn zeer tevreden
Een snelle en goedze service. Helaas ging het mis bij de bezorging maar werd heel goed opgepakt en opgelost. Bedankt!
8 sep 2023
Wat mij beviel is: heel gemakkelijk om je eigen ontwerp toe te passen, veel mogelijkheden daarin, en snelle levering.
24 jun 2023

Super mooi

Een opdruk laten maken op een broodtrommel voor mijn zoontje. Het resultaat mag er zijn, het ziet er super mooi uit.
17 jun 2023
Got exactly what I ordered :) Easy to use website, lots of choice and fabulous final product. Fast delivery as well.
4 mei 2023

Easyclip, heel handige bewaarboxen!

Ik heb hele fijne easyclip bewaardozen aangeschaft. Ideaal om je maaltijden die je van te voren maakt in te bewaren.
3 sep 2023

Degelijk een goed repareerbaar product

Snelle service, degelijk product en als er toch een keer iets kapot gaat is het makkelijk en niet duur te repareren
20 aug 2023

Top

Super service, ik ben heel goed geholpen toen ik de klantenservice nodig had! Produkten zijn ook geweldig!! Top!!!
RW
Rian W.
Hendrik Ido Ambacht
4 jul 2023

Nette broodtrommels

Nette spullen, goed ingepakt en de juffen zijn er weer blij mee! En weer op tijd…dat is tegenwoordig best speciaal🙂
10 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooi product, zoals verwacht. Gepersonalliseerde brooddoos, foto was mooi, geen pixels of raar afgesneden. Perfect
21 apr 2023
Alles is geheel naar wens, al zou het wel fijn zijn als de deksels ook vaatwasser bestendig gemaakt kunnen worden!