huidpraktijkshop- Logo - Beoordelingen

huidpraktijkshop

1.012 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.893 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2022
huidpraktijkshop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun 2023
Alles was prima maar het productadvies op de website wijkt af en mist belangrijke info die wel op de verpakking staat en die je past ziet wanneer het product geleverd is. In dit geval staat bij Heliocare oral capsules in jullie advies bijv dat zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven voor gebruik medisch advies moeten inwinnen terwijl op de verpakking toch echt staat dat ze het niet moeten gebruiken. Ook mist bij jullie het advies geen andere producten met groene thee erbij te gebruiken op dezelfde dag en dat kinderen onder 18 jaar het niet mogen innemen. Zie foto’s.

23 apr 2023
Ik heb ooit bij jullie de huidcheck gedaan, maar het voelde alsof jullie dat nooit echt doen. Er werd niets gecheckt, alleen op basis van een kort verhaal van mij producten aan mij aangeboden. Alsof ik in een winkel met een verkoper stond te praten, ipv een dermatoloog die met kennis naar mijn huid kijkt en daar een fijn plan voor maakt. Ik had verwacht dat er naar mijn huid werd gekeken. Echter werken de producten fijn tegen de droogheid, maar bleek wel verkeerde info te hebben gekregen over de vitamine C creme en retinol, dat had ik zelf gegoogled en terug gekomen bij jullie om te checken.

Beoordelingen voor huidpraktijkshop

30 apr 2023

Niet als verwacht

Normaliter bestel ik vanuit een huidkliniek shop voor de product Clear Cell Lotion. Vanwege geen voorraad, heb ik maar hier besteld. Echter, na ontvangst van dit product, bleek t potje al anders uit te zien. Zie foto. En helaas ook de inhoud.
28 mrt 2023
Ze zijn laat met de bestelling sturen en niet begaand met de klant ik had twee los van elkaar artikelen besteld ik heb gevraagd krijg je achteraf nog korting nee werd er gezegd daar kon je het meedoen