bedrijfsverlichting.nl- Logo - Beoordelingen

bedrijfsverlichting.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 23 dec. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
bedrijfsverlichting.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bedrijfsverlichting.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 dec. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor bedrijfsverlichting.nl

40 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Ik heb diverse spanningsrails met diverse opties en verlichting bij bedrijfsverlichting.nl aangeschaft. Goed en duidelijk persoonlijk contact met de deskundige van de spanningsrails Lianne van Vliet gehad. Snelle reacties na vragen. Meedenken aan oplossingen. Al met al heel positief gelopen.

21 feb. 2022
L.s., ik heb meerdere mails moeten versturen om mijn geld terug te krijgen. Maar tot op heden zonder resultaat. Groet Jan Verkuijl 0642726485 verkuijljan@gmail.com

Beoordelingen voor bedrijfsverlichting.nl

21 feb. 2022
Antwoord van bedrijfsverlichting.nl
26 feb. 2022
Goedemorgen Jan, een van onze medewerkers heeft meerdere malen mailcontact met jou gehad over de betaling. Volgens onze administratie en het betaalsysteem is het bedrag teruggestort. Als je op een van eerder gestuurde mailtjes wilt reageren kunnen we het met je oplossen! Groet, het team van bedrijfsverlichting.nl.