Textielstad- Logo - Beoordelingen

TextielstadReviews

Gecertificeerd sinds: 26 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
Textielstad is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Textielstad kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 26 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor Textielstad

752 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 nov. 2022
Eerst maar even wat jullie kunnen verbeteren. Persoonlijk vind ik het vervelend dat er na elke bestelling mailtjes komen met de vraag of ik de aankoop wil beoordelen. Als het even 1 vraag zou zijn zou het nog kunnen, maar meestal wordt er om meer gevraagd. Wat jullie goed doen; de stofstaaltjes regeling vind ik erg fijn. Keurig geregeld, gratis en een duidelijke beschrijving van de stof er bij. Ik bewaar ze allemaal om er later eventueel op terug te kunnen komen.

11 okt. 2022
Een maand aan gedoe voor een simpele bestelling bij deze partij. Ze vullen mijn adres verkeerd in bij PostNL waardoor het fout gaat en vermist raakt bij PostNL. Geen enkel initiatief om maar vast een nieuw exemplaar op te sturen. En zodra het door PostNL eindelijk als vermist is gemarkeerd, herhalen ze de fout gewoon opnieuw. Weer een pakket op weg naar het foute adres, en in mijn order staat het goed. Waanzin, voor mij nooit meer Textielstad. Edit: inderdaad tweede pakket opgestuurd naar verkeerd adres en niet aangekomen. Volgens PostNL getekend door iemand met een totaal andere naam. Textielstad doet dat niks, dit was het tweede pakket (naar een fout adres terwijl door mij correct ingevuld) en daarom willen ze mij niet terugbetalen. Gewoon geen reactie meer op mijn emails. Weet waar je koopt. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Beoordelingen voor Textielstad

31 dec. 2022
Vlotte levering.mooie stoffen en ruime keuze.gemakkelijk dat je een stofstaaltje kunt bestellen voor je een order plaatst.ik zocht en vond een mooie gele pastel corduroy bij Textielstad.
Hele duidelijke foto’s van de stof. Stof is precies zoals afgebeeld, mooie kwaliteit. Snelle verzending en redelijke verzendkosten. Leuke verpakking met aardige wenskaart erbij!
15 jan. 2023
Heel fijn dat je op deze manier nog stoffen kan kopen de ervaring is goed snel in huis als het op voorraad is
Wat in het bijzonder bevalt is de altijd goede kwaliteit van de stoffen en de snelle service.
van Bea V.
Snelle bezorging en goede kwaliteit stoffen , gigantische keuze in stoffen Kortom fantastisch
31 dec. 2022
fijn dat het op kleur is ingedeeld en de keuze uit verschillende filters.
snelle levering, prima producten met mooie kwaliteit
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering
Duidelijke onlineshop, snelle service.
15 jan. 2023
Snelle levering, netjes verpakt.
Mega schnelle Lieferung 🥰
Snelle afhandeling