Central Scooters- Logo - Beoordelingen

Central Scooters

7 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden55 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 mei 2021
Central Scooters voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Central Scooters

Goede service en word altijd goed geholpen...
13 jan 2024
Snelle service en klantvriendelijk
AL
Armand L.
Den Haag
12 nov 2023

Echt heel goed en snel geholpen.

Contact gehad met Yama. Echt heel goed en snel geholpen. Mijn onine bestelling was slecht leverbaar. Direct ochtend daarna belde hij al. Stelde eerst de goede vraag waar ik de keuze van mijn bestelling op gebaseerd was. Daarna deed hij een mooi aanbod voor een demo-scooter. Erg blij met de supersnelle levering en de scooter zelf!
28 jul 2023
tot nu nog goed. Scooter moet nog afgeleverd worden. Contact is ook prime zowel via mail en via de telefoon. Tot nu toe zeker 5 ⭐️
Ik heb een nieuwe piaggio mp3 sport 300 motorscooter gekocht, Heel snel geleverd super winkel. De medewerkers zijn super vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ik zou zeggen Central Scooters ga zo door als ik weer een nieuwe motor wil kopen doe ik dat zeker bij jullie. Gr Adrie
9 mei 2023

Top zaak!

Prettige en vriendelijke sfeer, goed advies en goede communicatie. 1e servicebeurt voor mijn Sym Jet 14 in nog geen 1 1/2 uur gefikst, top!