blackroll.com/nl

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden183 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
blackroll.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jullie begrijpen wat de uitdrukking added value wil zeggen. NIet alleen de bal en de rolletjes, maar eveneens de oefening via de App en een instructief boekje. Daar betaal ik graag voor...

Bestelling sedert 2 weken nier ontvangen.Vervolgens geen reacties op mijn emailadres en telefoon oproepen. ik wacht nog steeds op.mijn bestelling. Stel er nu geen prijs meer op en wil bestelling annuleren en restitutie betaling. Ik krijg helemaal.geen reactie . Ik ben voornemens juridische stappen te ondernemen om mijn geld terug te krijgen. GRAAG JULLIE HULP IN DEZE AUB.

Beoordelingen voor blackroll.com/nl

Goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit producten, wij zijn tevreden dus beter doen wordt niet makkelijk
WV
Wim V.
Erembodegem

duidelijke prijzen en voldoende info

duidelijke prijzen en voldoende feedback over toestand van bestelling en levering
RG
Ronny G.
Verrebroek
Bestelling en levering gaat heel vlot, prima product.
WV
Wim V.
Erembodegem
duidelijek prijs en redelijke leveringstijd
Wat mij betreft prima.
het product is prima!!!..alleen de levering was niet goed ..was 'savonds laat voor de deur geplaatst zonder bellen en stond dus de hele nacht voor de deur...door de regen waren grote delen van de doos doorweekt..helemaal niet prettig
Antwoord van blackroll.com/nl
Beste Christoph, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat jouw pakket beschadigd is geraakt tijdens het transport. We hopen dat je de bestelde producten toch kunt gebruiken. Groetjes jouw BLACKROLL® Team

Tevreden

Mooie producten, zalig om te gebruiken.
Ondersteuning met visuele oefeningen.
Tot nu toe slaap ik er goed op Ben nog in de probeer fase Ik heb er geen kussensloop bij gekregen zoals beloofd in de aanbieding
De massage ballen en rollers zijn erg fijn bij blessure !
Prijzig maar van zeer goede kwaliteit.
Alles in orde.
Antwoord van blackroll.com/nl
Beste, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat jouw bestelling niet kon worden geleverd. Na jouw uitwisseling met onze klantenservice werd jouw bestelling onmiddellijk terugbetaald. jouw Team BLACKROLL®
1 jan 2024

Slecht

Ik heb de bestelling op mandat 18 december geplaatst. Het zou binnen 2 a 3 dagen geleverd worden, dus op tijd voor Kerst, dacht ik. De goederen zijn pas op vrijdag 22 december bij de vervoerder in Duitsland aangekomen. Veel te laat om in Nederland de volgende dag geleverd te zijn. Het kerstcadeau is pas op 28 december geleverd.
Antwoord van blackroll.com/nl
Beste, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat het langer duurde dan normaal voordat jouw bestelling arriveerde vanwege de feestdagen. Jouw BLACKROLL® Team
IV
ina v.
Heiloo
Ik heb het product bijna twee weken geleden besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen!
Antwoord van blackroll.com/nl
Beste Ina, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat de levering van jouw bestelling langer duurde dan verwacht. We hopen dat je jouw nieuwe producten nu kunt gebruiken. jouw Team BLACKROLL®

Mooie reeks oefeningen, onmiddellijk naar de praktijk

Leuk om een hele reeks oefeningen te kunnen zien en uitproberen. Is echt een meerwaarde
25 dec 2023
Goede producten en handige website met goede instructies en oefeningen
Goed en eerlijk product