Feestbazaar- Logo - Beoordelingen

Feestbazaar

905 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.787 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2017
Feestbazaar voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omtrent de kwaliteit van de spullen kan ik weinig commentaar hebben. De prijs zegt wat over de gebruikte materialen, maar dat kan je weten van te voren. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat het slecht spul is! Wat ik erg fijn vind aan Feest Bazaar, is de snelheid waarmee de bestelling wordt verzameld, verpakt en verzonden, werkelijk top!
BK
Berend K.
Winsum-Groningen

De levering was supersnel. Fijn ! De kwaliteit van de afwerking/naaiwerk van het clowns kostuum was erg matig. De maat van de panty, in dit geval XL, komt echt niet overeen met de werkelijke maat. Deze kwam slechts tot mijn bovenbenen. De bestelde pruik had geen voor of achterkant en viel over mijn gezicht en leek niet op de afbeelding op de website. Het jurkje ga ik houden, ik ga het zelf vermaken en proberen te verbeteren. De panty en pruik gaan retour. De klantenservice die ik had gecontacteerd was supersnel en zeer vriendelijk.

Beoordelingen voor Feestbazaar

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters