FeestbazaarBeoordelingen

Feestbazaar - Nr.1 in verkleedkleding & feestartikelen!

Feestbazaar is de onbetwiste nummer 1 in verkleedkleding & feestartikelen. Kostuums, pruiken, maskers, funbrillen, make-up, versiering en alles voor uw themafeest is leverbaar tegen de laagste prijzen! Voor 16.00u besteld? Dan wordt uw order nog dezelfde dag verzonden! Ook is spoedlevering mogelijk waarbij dezelfde avond nog wordt bezorgd. Wij zien u graag tegemoet in de shop!
Feestbazaar B.V.
Het witte Hert 20
1601 MJ Enkhuizen
Robert Cortie

Beoordelingen voor Feestbazaar

4.54 / 5.00

971 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Feestbazaar

2 weken geleden
Verzendkosten moeten betaald worden zowel bij levering als bij retour Als ik kleding bestel en het past niet betaal ik eerst bijna 4 euro verzendkosten en bij retour sturen weer 7 euro . Dus dan totaal al 11 euro kwijt en ik heb nog niets. bestel ik nieuwe maat wederom 3.75 betalen Anders site's geen verzendkosten en zeker niet bij ruilen. Wat ik wel goed vond is de snelheid van leveren

Goede site met snelle levering

Het pak zag er op de foto iets anders uit dan de werkelijk Geen muts en handschoen

Hoed van binnen plastic

Snelle levering. Leuk pakje. Helaas veel te klein. Retourzending is op eigen kosten, dus maar geen andere maat besteld. Ga dan liever naar een locale winkel.

Gezien de prijsstelling wel de te verwachten kwaliteit en de prijs was laag

In afwachting van een veel groter order heb ik toch de verzendkosten moeten voldoen, ik verwacht dat dit hersteld wordt bij de grote order. Het bestuur is nog in overleg of dit door moet gaan, maar dan hoort u van mij.

helaas duurde het 1 week voor ik de producten ontving , niettegenstaande ik onmiddellijk mijn betalingsbewijs had doorgemaild. De chat werd afgebroken. Spijtig dat je hier niet met pay pal kunt betalen

Kwaliteit overhemd knoopsgaten laat te wensen over

Geen

Niks

Product voldeed zich niet wat ik ervan verwachten.

Artikel is goedkoop maar komt veel geld bij voor verpakking en verzending zodat het verzenden duurder is dan het artikel zelf

Post.nl heeft niet de moeite gedaan om aan te bellen tot 3x toe,pakje opgehaald bij trefpunt

wegwerp kwaliteit, maar ook voor een wegwerp prijs dus ok

€ 6.95 retour kosten vind ik wel veel.

Betalen voor bezorgen en retour zelf betalen voor €6,95. Ruim €11 in totaal. Niet echt klantvriendelijk. Volgende x gewoon via bol.com

Ik vind de kwaliteit van het product erg tegenvallen.

Levering niet ontvangen, maar heel correcte terug betaling gekregen

Ik had voor een avond levering gekozen die is niet gekomen en ze hebben de volgende leverdag overdag gedaan.