Feestbazaar- Logo - Beoordelingen

Feestbazaar

905 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.787 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2017
Feestbazaar voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omtrent de kwaliteit van de spullen kan ik weinig commentaar hebben. De prijs zegt wat over de gebruikte materialen, maar dat kan je weten van te voren. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat het slecht spul is! Wat ik erg fijn vind aan Feest Bazaar, is de snelheid waarmee de bestelling wordt verzameld, verpakt en verzonden, werkelijk top!
BK
Berend K.
Winsum-Groningen

De levering was supersnel. Fijn ! De kwaliteit van de afwerking/naaiwerk van het clowns kostuum was erg matig. De maat van de panty, in dit geval XL, komt echt niet overeen met de werkelijke maat. Deze kwam slechts tot mijn bovenbenen. De bestelde pruik had geen voor of achterkant en viel over mijn gezicht en leek niet op de afbeelding op de website. Het jurkje ga ik houden, ik ga het zelf vermaken en proberen te verbeteren. De panty en pruik gaan retour. De klantenservice die ik had gecontacteerd was supersnel en zeer vriendelijk.

Beoordelingen voor Feestbazaar

MD
Miranda D.
Deventer
31 mrt 2024
Produkt is wel erg chinees, qua maat en materiaal. Heb retour gestuurd dus
Het paketje kwam mooi op tijd binnen. Het kostuum was ik redelijk teleurgesteld over omdat ik voor dat geld wat betere kwaliteit had verwacht. Maar dat ligt misschien meer aan het merk van het kostuum dan feestbazaar zelf. Gelijk retour gedaan, dat ging makkelijk via de site. Retourlabel gekocht en gelijk op de bus. Nog even afwachten hoe dat afloopt, maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt. Jammer dat ik de verzendkosten nu 2x heb moeten betalen en zonder kostuum zit, maar dag is het risico van online shoppen. Over het algemeen tevreden.
3 feb 2024
Duidelijkheid en zuiverheid in de maten tabel. Mijn aankoop is te klein, het past niet goed. Het probleem met online bestellingen vind ik de beschrijvingen over de juiste maat. Ik heb een maat 54 maar het bestelde artikel blijkt toch te klein. De maten komen NIET overeen met bestaande Europese confectie maten. Kleding gemaakt in China heeft vaak niet dezelfde maten als Europesche kleding. Er wordt wel met dezelfde maten aangeduid maar de maten komen NIET overeen. Nu zit ik net een carnavalspak die niet goed past. Hij is te klein.
JH
Judith H.
OEGSTGEEST

Slechte maatvoering

Ik heb een Arabisch prinsessen kostuum gekocht. 6.95 extra betaald omdat t er op een bepaalde dag moest zijn, maar tot mijn verbazing is het bovenstuk maat 44, maar de broek leek wel maat 50! Dus retour... Moet ik daar ook zo'n 6 euro voor betalen. Jammer, aangezien het niet mijn "schuld" is dat de maat niet klopt. Ik denk niet dat ik hier vaker zal bestellen.
Antwoord van Feestbazaar
Goedemiddag, Bij het retourneren van een gehele bestelling worden de betaalde verzendkosten teruggestort.

Matige kwaliteit

De duivel accessoires zien er leuk uit, maar is direct stuk als je een keer zwaait met de staf helaas. Flower power jurk is wel heel leuk en prima
Antwoord van Feestbazaar
Goedemiddag, Wanneer een artikel kapot is kunt u ons altijd via de mail (info@feestbazaar.nl) contacten. Wij komen hiervoor dan uiteraard met een gepaste oplossing hiervoor. Fijne dag!

Snelle levering, halfmank product

Snelle levering maar elastiekje voor masker was verkeerd om gemaakt waardoor de masker te stark op gezicht zat wat zorgde voor irritatie
De materialen beter verpakken. De kap die ik besteld had was helemaal scheef en ingedeukt
Ik heb het nog niet ontvangen het bestellen ging redelijk makkelijk nu de levering nog

Defect ventiel

Levering prima, ventiel folieballon defect...
Kwaliteit van de producten is laag.
Antwoord van Feestbazaar
Goedemorgen, Wanneer u artikelen defect heeft ontvangen of die snel kapot zijn, dan willen wij hiervoor uiteraard een oplossing voor bieden. Wij vernemen het graag!

Zorg dat het past

Het produkt was te klein en voor het retourneren kwam er nog een bedrag bij op wat ik niet terug krijg Plus een extra bedrag voor het verzekeren van de verzending. Dit heb ik ervaren als geen goede klantenservice.

Prima prijs, service kan beter!

Prijs van het artikel was prima! Ik vroeg voor de bestelling of er n masker bij zat. Dat was niet het geval maar ik kon het apart bijbestellen zeiden ze. Het masker was dus niet beschikbaar, gaf ik aan. Daar reageerde de winkel verder niet op. Op de dag dat ik het Halloweenartikel ontving kreeg ik n mail met Halloweenkorting. Ik vind het raar dat ze dat niet even hadden gemeld. De korting was n algemene korting en niet naar aanleiding van het niet beschikbaar zijn van het masker.
30 apr 2023
Bij één van de 3 paar handschoenen waren de boorden al gerafeld. De andere 2 paar prima. Dus beter controleren voor verzending.
16 nov 2023
Bestelling was snel en keurig geleverd. Had koksmuts voor kind besteld en ook één voor volwassenen. Ze waren precies even groot, de muts voor het kind was dus veel te wijd en zakt over hun oortjes heen. Niets dat de naaimachine niet kan verhelpen, maar toch...
4 jul 2023
Ik kreeg een pakketje van nog geel kilo met een totaal product van hooguit 10x15x10 in een doos ter grootte van een boodschappenkrat. Waarom?
20 apr 2023
Snelle bezorging. Ik heb lenzen besteld ze gaan alleen heel lastig in terwijl ik bij mijn gewone lenzen ze er zo in heb.

Levering

Als je betaald voor levering de volgende dag wordt er dan ook verwacht dat het dan geleverd wordt en niet 2 dagen nadien

Apenpak bleek een beer

Apenpak besteld, maar het was niet wat op de zak stond. Er zat een berenpak in. De levering was wel heel snel
21 okt 2023
Bestelling gaat prima alleen de kwaliteit van onze horror clown is niet al te brst