Feestbazaar- Logo - Beoordelingen

Feestbazaar

878 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.711 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2017
Feestbazaar voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Altijd goed en ik denk dat de prijs ook goed is. Ik bestel bijna alle verkleedkleren e.d. bij feestbazaar. Meestal doen we dat voor musicalvoorstellingen. We kunnen altijd de juiste outfit vinden.

De levering was supersnel. Fijn ! De kwaliteit van de afwerking/naaiwerk van het clowns kostuum was erg matig. De maat van de panty, in dit geval XL, komt echt niet overeen met de werkelijke maat. Deze kwam slechts tot mijn bovenbenen. De bestelde pruik had geen voor of achterkant en viel over mijn gezicht en leek niet op de afbeelding op de website. Het jurkje ga ik houden, ik ga het zelf vermaken en proberen te verbeteren. De panty en pruik gaan retour. De klantenservice die ik had gecontacteerd was supersnel en zeer vriendelijk.

Beoordelingen voor Feestbazaar

AD
Astrid d.
Tilburg
27 jan 2024
De artikelen netjes ontvangen, het duurde wel een week voor het verzonden werd, dus ben blij dat ik het ruim op tijd besteld had!
Het was Snel binnen . De omvang master bij zetten
eerst wel wat ongerust daar er geen bestelling niet doorgekomen was maar de 2de was snel geleverd en de 1ste is nu ook al terug betaald dank u voor de overlast
26 dec 2023
jammer dat product even niet voorradig was. Meteen bericht toen het er weer was! na besteld te hebben snel in huis !
Kwaliteit van de verkleedkleding zou iets beter kunnen
Duidelijke site, keurig binnen tijd afgeleverd.
Snelle en correcte levering