Feestbazaar- Logo - Beoordelingen

Feestbazaar

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.783 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2017
Feestbazaar voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omtrent de kwaliteit van de spullen kan ik weinig commentaar hebben. De prijs zegt wat over de gebruikte materialen, maar dat kan je weten van te voren. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat het slecht spul is! Wat ik erg fijn vind aan Feest Bazaar, is de snelheid waarmee de bestelling wordt verzameld, verpakt en verzonden, werkelijk top!
BK
Berend K.
Winsum-Groningen

De levering was supersnel. Fijn ! De kwaliteit van de afwerking/naaiwerk van het clowns kostuum was erg matig. De maat van de panty, in dit geval XL, komt echt niet overeen met de werkelijke maat. Deze kwam slechts tot mijn bovenbenen. De bestelde pruik had geen voor of achterkant en viel over mijn gezicht en leek niet op de afbeelding op de website. Het jurkje ga ik houden, ik ga het zelf vermaken en proberen te verbeteren. De panty en pruik gaan retour. De klantenservice die ik had gecontacteerd was supersnel en zeer vriendelijk.

Beoordelingen voor Feestbazaar

23 mrt 2024

Enorm tevreden!

Enorm tevreden over het gemak om he bestelling te plaatsen. Zeer uitgebreid assortiment. Super snelle verzending en heel netjes ingepakt ook. En het artikel zelf, hele goede omschrijving. Zoals vermeld in de omschrijving, nog mooier in het echt.
EM
Erik M.
MAARSSEN

Nette en stevige verpakking die snel binnen was.

Nette en stevige verpakking wat wel moest voor deze ietwat broze prijsjes. Het product was snel binnen. En fijn dat het naar een afhaalpunt verzonden kan worden.

Annulering

In weekend besteld en daarna mail gestuurd om te annuleren, en dat is meteen de volgende dag gedaan en geld retour. Netjes dat het zo kon
24 mrt 2024
Levering was snel, pak paste het kind niet en de retour ging ook snel, inclusief de terugbetaling, zodat ik een andere kon bestellen.

Hawai kostuum

Mijn pak is van goede prijs kwaliteit! Jammer dat je broek en vest niet appart kan bestellen in verschillende maat
Snelle verzending,ik moest een artikel terugsturen ivm te kleine maat,juiste artikel volgende dag alweer in huis.
Zo super geholpen Zo kon onze zoon op het laatste moment, alsnog gekleed naar zijn feest
snel en duidelijk item kunnen vinden, tijd tussen bestellen en ontvangen ook OK.
Echt geweldige service! Mega vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Tevreden

Hele leuke spullen voor een goede prijs, en super snelle levering!
Overzichtelijke site, bestellen is makkelijk, snel in huis
31 mrt 2024
Overzichtelijke website, goede prijzen en snelle levering

Uitstekende Service

Nette verpakking, geen beschadigingen Op tijd geleverd.
WH
Will H.
Den haag

Ruim assortiment

Snelle service en alles ziet er zoals op het plaatje
Snelle service, breed aanbod, vriendelijke mensen
Alles is netjes gegaan volgens afspraak. Dank!!
VLOTTE AFWERKING BESTELLING EN JUISTE LEVERING

Snelle levering en kwaliteit goed

Snelle levering en kwaliteit naar verwachting
Mijn bestelling was ontzettend snel geleverd

Tevreden klant.

Blij met de feestartikelen én snel bezorgd!