bodystore.nl

570 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.481 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2018
bodystore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jul 2023
Voor het eerst gebruikt ondertussen is het nu een maand dat ik het gebruik, was eerst zeer sceptisch over het product... maar het werkt echt. Chocolade smaak is mijn favoriet, ik drink alle dagen 1 Shake van 575 ml met 4 a 5 scheppen poeder. Ben ondertussen op 1 maand tijd 3 kilo aangekomen🙌🏽🙌🏽, mits ik schildklier patiënt bent is het niet van zelf sprekend om bij te komen omdat ik een veel te snelle werking heb. Nu heb ik 4kg besteld om mijn kilo's bij te onderhouden.

28 sep 2023
Mijn huisnummer is cijfervormig met een letter en die mogelijkheid was er niet online bij het ingeven van mijn adres. Ik heb de letter dan bij toevoeging geplaatst en is dan weggelaten geweest om de één of andere reden dat ik niet begrijp. Dat heeft me bij levering van het pakje veel te veel stress berokkend. Dit had kunnen vermeden worden indien het vakje huisnummer het toelaat een letter toe te voegen aan de nummer. Misschien had ik een spatie tussen cijfer en letter dienen te laten, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Beoordelingen voor bodystore.nl

4 feb 2024
3 feb 2024
28 jan 2024

Doctor's Best in het assortiment

Webshop heeft alles prima in orde wat mij betreft. Producten in het assortiment (Doctor's Best) die je niet overal kunt krijgen. Snelle levering en vriendelijke bejegening.
Bodystore is een fijne internetwinkel, bestellingen altijd keurig verpakt en geleverd. Een betrouwbaar adres.